19 בנובמבר, 2015

הגברים מתכרבלים בלילה

2 פריטים לא שגרתיים שתפסנו אצל דורון אשכנזי עוזרים לגבר שלנו להיכנס בצעד בטוח אל תוך מראה השכבות החורפי והסקסי. זה בסדר מוטי, זה קורה לכולם

הי אתה, גיבור גדול. תקשיב רגע: אנחנו יודעים שלפי ההסכם הבלתי רשמי בין כל הגברים, אין סיכוי שתעבור לסוודר עד שיש בחוץ לפחות 3 פתיתי שלג. אבל פססט, בלי שאף חבר מהמילואים שומע, בינינו – אתה לא מת ללבוש איזו חרמונית ולהפסיק להעמיד פנים שהאגו מחמם אותך? אהה! ידענו!

אז הנה, קח פתרון מאח שיודע, דורון אשכנזי, המעצב הוותיק שאחראי על חליפות מחויטות ועל-זמניות שיש לנו עדיין בארון, אבל גם על פריטים יפים שמתעדכנים מעונה לעונה, מתחשבים באקלים הישראלי ומתאימים בינגו לגברים שכאן. הנה, העונה הזו למשל, שמנו עין על 2 עניינים יצירתיים שהיינו מתים לתפוס את הגבר שלנו איתם: נתחיל משכמיה גדולה (כן, כן), מפנקת ונעימה מבד נעים עשוי צמר וכותנה, בצבעים חמים, שנלבשת מעל כל חולצה ומחממת בדיוק במקומות הנכונים. אם עברתם את זה בשלום, תכירו בבקשה ג'קט קפוצ'ון עם בטנה מחממת מצמר בוקלה נעים בגזרת אוברסייז כיפית, שאפשר ללבוש עם וסט תואם מאותו צמר ולהגביר בכיף את הקירור במשרד. או כמו שדורון קורא לזה – ללבוש שמיכה מחויטת. אדוני, אתה קורא מחשבות.

מי שזקוק לעוד דחיפה קלה – נציין רק שהיום, ובסופ"ש יש גם סייל נדיב במיוחד. וזהו. בנצי, מעכשיו זה לגמרי בידיים שלך.

פריטים מקולקציית החורף של דורון אשכנזי – ג'קט קפוצ'ון (כחול-ירוק, שחור-אפור או חום-אפור) – 850 ש"ח; וסט – 290 ש"ח; שכמיה (חום בהיר, שחור-חום או בורדו) – 490 ש"ח.
להשיג בחנות – דיזנגוף 187, ת"א, ובסטודיו – הגדוד העברי 5, ת"א.

*מהיום ועד שבת – עד 80% הנחה על פריטים מקולקציית החורף ומקולקציות קודמות. טווח במכירה – 99-990 ש"ח.
שעות פתיחה במכירה – היום – 11:00-18:00; מחר (20.11) – 10:00-15:00; שבת (21.11, רק בסטודיו) – 11:00-18:00

 

חם, מתחמם, לוהט. מקולקציית חורף 2015 של דורון אשכנזי (צילומים: אסף עיני)

חם, מתחמם, לוהט. מקולקציית חורף 2015 של דורון אשכנזי (צילומים: אסף עיני)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה