15 ביוני, 2010

הגדילו לעשות

רמקולים מגניבים בצורת אזניות ענקיות, הם בדיוק מה שאנחנו צריכים על השולחן המשרדי החדש שלנו (ומסטיקים, תפוצ'יפס, קיסמי שיניים ומראה קטנה, תודה)

לפני מספר שנים ביקרנו בתערוכת בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי (לא זוכרים איפה), שהציגה לצד עבודות הסיום גם תרגיל קטן וחכם בעיצוב: הסטודנטים התנסו במשחקי פרופורציה ו"ניפוח" (Blow-Up) של מוצרים שונים מגודלם הקטן והסטנדרטי – לכדי פורמט ענקי חדש. כך למשל ראינו מתג אור שכיסה חצי קיר, סכין גילוח שמתאימה יותר לגיזום דקלים וצ'יפ אלקטרוני שנראה כאילו הוא מה שתקף את בנייני התאומים. לאחרונה, בחיפושנו אחר דבר מה שיקשט את השולחן המשרדי החדש שלנו נתקלנו בתרגיל דומה.

מעצב מוצר מוכשר מהונג קונג בשם Winnif Pang לקח השראה מזוג אזניות קטן ולבן, המזכיר את אלו שצורפו למכשירי האייפוד הראשונים (שזכו מאז לעיצוב מחודש), הגדיל אותם פי כמה מגודלם המקורי, הוסיף שינויים קוסמטיים קלים ויצר למעשה רמקולים סופר מגניבים בצבע לבן ואפור בהיר, עם יכולת סאונד טובה וכשרון ליצור לוק דיס-פרופורציונלי נאה לעומת כל מה שתשימו לידם. תודו שמדובר בצעד מיחזור גאוני: אם אי אפשר להשתמש בהן יותר כאוזניות ובמקום לזרוק את העבודה שהושקעה לפח, למה שלא נעצים אותן, נחבר ל-MP3 ונדמיין שהוא שייך למישהו בעל אוזניים פריקיות במיוחד?

זה לא אזניות מקרוב. זה רמקולים מרחוק

 

 

הרמקולים היפהפיים שיצר פאנג עבור חברת העיצוב האמריקאית "Fred & Friends", כוללים ספק-כוח קטן בעל שלוש אופציות ידידותיות ונוחות: תוכלו להכניס לתוכו 3 סוללות קטנות, לחבר לנגן המוזיקה שלכם ולקחת אותם לעל-האש הבא; תוכלו לחברם גם לשקע שבקיר בעזרת כבל חשמלי (שאינו מצורף למארז) וליהנות מהם בבית; ותוכלו כמובן לעשות כמונו ולהשתמש בכבל USB (שדווקא כן צורף), לחברם למחשב במשרד, לשים סוף סוף את סרטון החתולים שהעבירו לכם בפול ווליום, להשוויץ בהם לכל מי שעובר ליד, או לדמיין בעזרתם שאתם ממש ממש קטנים (יום יעיל היה לנו היום).

זרקנו בנונשאלאנט את האוזניות הענקיות לצד המסך, צירפנו גם מחשבון שולחני שמצאנו בגודל A4 ואפילו אטב נייר גדול שיכול להצמיד שני שלטי חוצות יחד, ונזכרנו שלפעמים דברים טובים דווקא כן באים דווקא באריזות גדולות (חוץ מאיתנו אחרי צ'ולנט ואבטיח).


רמקולים "500XL" של Fred & friends בצורת אזניות – 240 ש"ח (שימו לב – אין מתג להגברת והנמכת הקול)
להשיג בסניפי רשת "סוהו" (דיזנגוף סנטר, תל אביב; קניון אביב, רמת אביב; אוסישקין 29, רמת השרון; קניון G, כפר סבא)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה