04 באפריל, 2013

הגל החדש

מגזין התרבות החדש של הערוץ הראשון "הזירה" בהנחיית גל אוחובסקי הוא הפיס אוף מיינד הרשמי של העונה. חמישי בערב. תרשמו לפניכם.

לפני 18 שנים נתקלנו במקרה בתכנית "המעגל הקטן" בערוץ הראשון. תוך שתי תוכניות בערך הפכנו למכורים והרגשנו שיש לנו קול שמדבר מלבנו בטלוויזיה. היא היתה מעניינת, תרבותית, לא מתנשאת, ברורה (והיינו די צעירים וקצת סתומים), והיא פתחה לנו את הראש לאופקים חדשים ומסעירים. גל אוחובסקי המנחה של התכנית, הפך לימים לחבר טוב ולסיבה טובה לגאווה (חבר, אתה סלב).

והיום, אנחנו שמחים ונרגשים לספר שהתמכרנו בשנית: בתכנית החדשה שלו "הזירה" בימי חמישי בערוץ הראשון (עורכים: תמר גלבץ ועמית נבון החתיכים) מנהל גל דיונים סוחפים על עניינים תרבותיים (מוזיקה, מחול, תיאטרון, ספרות, תערוכות, הכול) ברמות ומעגלים שונים – החל מהפלייבוי הישראלי,  דרך עכבר העיר שנסגר זה עתה ועד דייויד בואי ושמוליק קראוס. האורחים שלו תמיד נורא שווים כמו יהודית קציר, אסף אבידן, דב אלפון, דנה מודן או יואל אסתרון, בדיוק האנשים שבא לכם לשמוע את דעתם ולהתייחס אליה ברצינות למחרת בפרלמנט שישי שלכם. הנושאים מעניינים ומדוברים ומספקים תמונה די חיובית על מצב התרבות בארץ (חברים, יש על מה לדבר).

משהו באווירת הערוץ הראשון מרגיע אותנו ונותן לנו תקווה ואמונה שיש בנו עוד רגש ואנחנו לא חייבים לבהות בריאליטי הנכון של הרגע כדי להתרכז ולהרגיש את הלב שלנו פועם. הרגשנו מאד בבית, שם בפאנל של גל. אנשים טובים, נושאים מרתקים, הנחיה טבעית ולא מתאמצת, בלי פרסומות ובלי פלאוורות. ממש כמונו (מרתקים, טבעיים ולא מתאמצים).

מגזין התרבות "הזירה" – ימי חמישי, 21:00, ערוץ ראשון, משודר גם ב-HD (אפיק 11 ו-511).
הערב בתכנית ייתארחו אהובה עוזרי, דנה מודן, איילת שני, תום שובל, איתי ולדמן ומרט פרחומובסקי (שבוע הבא: קורין אלאל, עפרה מנור, דב אלפון, אורטל בן דיין, ניר ברעם, יאיר אסולין ותום אבני)
.
לצפייה בתכניות הקודמת – לחצו כאן (או הקלידו "הזירה" בתיבת החיפוש באתר ערוץ 1).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה