26 באוקטובר, 2010

הולכים על קב”ן

מפנטזים על שמלה של Comme Il Faut

טכניקה התעללות עצמית שפיתחנו לנו עם השנים, ומעט אכזרית יותר מלעבור ליד גלידרייה לפני שיעור ספינינג, היא לעבור ליד חלון ראווה של אחת מחנויות Comme il faut בדיוק כשיוצאת שם קולקציה חדשה. והשנה, יש לנו הרגשה שמישהו עשה לנו דווקא. כל כך הרבה דגמים שם נולדו בשביל המותניים שלנו, שזה כבר באמת נראה מוגזם.

קולקציית החורף החדשה שעוצבה בבית האופנה הוותיק, מורכבת אמנם ברובה מפריטים במראה נוקשה ומחוייט, אך לצידם מצאנו גם כמה אאוטיפיטים בסגנון נשי, רך ורומנטי למדי – ממש כמו שמלת הקב"ן היפהפייה (בתמונה). השמלה בעלת שורת כפתורים בגזרה קרובה ומחמיאה לגוף, עשויה כולה מבד פרחוני נעים בגווני אפור וכחול מעושנים ומאפשרת לדלג בקלילות בין מראה רונית-אלקבצי סקסי – ללוק ואקאנסי כפרי וקליל: את הצווארון הוויקטוריאני הגדול בעל הקפלים והשכבות הדרמטיות – ניתן להסיר או לרכוס מחדש בכל רגע; לקו המותן תוכלו להוסיף חגורה דקה ואלגנטית רק אם תרצו; וכיוון שהיא מסתיימת בדיוק מעל הברכיים – נשאר מספיק מקום להשוויץ במגפיים ארוכים ומחוספסים או דווקא להתכרבל בגרביונים נעימים ונעלי בובה.

צעדנו איתה הלוך וחזור בחנות, דמיינו איך אנחנו נכנסים מחר למשרד, מעיפים את הראש למיטל המזכירה הסטייליסטית, ומתיישבים מול המחשב כאילו לא קרה כלום. ואכן, באמת לא קרה כלום.

שמלת "קב"ן" – 1,690 ש"ח (במידות S-XL)
להשיג ברשת Comme Il Faut ברחבי הארץ (תל אביב, רמת אביב, חיפה, ירושלים, רחובות, רעננה, רמת השרון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה