01 בנובמבר, 2009

הוקי קרח

מגפיים מגומי של HOKI בשני הדגמים המבריקים ובמגוון צבעי החורף, יקשו עליכם את ההחלטה איך לתקוף את השלוליות בעונה הקרה הבאה עלינו לטובה

כל הקיץ אנחנו חוששים מהרגע בו יתחיל החורף ונאלץ בלית ברירה לאפסן את החברים הנאמנים והמסמורטטים שלנו (במובן החיובי של המילה) – הכפכפים. הרי אין סיבה להכחיש: כפכפים הם האקססורי הכי נוח, נגיש, קולי ונונשאלנטי שתמצאו בסביבה וטרם נמצאה לו חלופה הולמת לימי החורף. ממבט חטוף בחלונות הראווה היה נדמה שגם השנה נאלץ להתרוצץ ברחובות העיר הרטובים במגפי עור דרמטיים מידי (בסגנון ג'ון ויין פוגש את מורן אטיאס) או בנעלי סירה שמחביאות אצבעות קפואות וסגלגלות.  

והחיים, על אף כל ההשמצות, לפעמים דווקא כן הולכים לקראתנו, והפעם המועצה למעשים טובים שלחה אלינו חברים חדשים לחורף הקרוב. מגפי הגומי של HOKI (הדודים של הכפכפים מהקיץ) הגיעו בשבוע שעבר ושטפו את החנויות עם שני דגמים יפיפיים ונוחים להפליא: האחד בהשראת מרי פופינס – עם עקב קטן ובצבעים שחור מבריק או כחול מטאלי, והשני בהשראת ז'קלין קנדי אונסיס (בתמונה) – עם עקב אלגנטי, גזרה צרה וסקסית ובצבעים שמפניה מנצנצת או אפור מבריק. לתשומת לבכם – יותר קל לבחור חתן מאשר להחליט איזה זוג לקנות.

עכשיו כשנרגענו ויש לנו משהו סקסי ונח לנעול בחורף אנחנו ניגשים לפתור את קונפליקט המטריה: מתקפלת אך נשברת או גדולה אך מסורבלת. המסקנות בקרוב.

מגפיים מגומי –  429 ש"ח
לפרטים נוספים ורשימת חנויות – www.hoki.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה