11 בינואר, 2011

הזורעות ברינה

קולקציית החורף של רינה צין היא סיבה טובה לצאת לשופינג

שתי חברות קרובות שאנחנו מכירים היטב, חגגו לא מזמן 30 שנה להיכרותן (לא כולל חרם בלתי רשמי בן יומיים), והחליטו לצאת לכבוד המאורע הנדיר למסע קניות משותף, בו יחליפו מתנות שיקנו זו לזו בלייב (איפה נרשמים לדיל כזה?). בחנות ספרים חתמו והקדישו האחת לשניה את הספר שהחל ביניהן את כל הרומן, בחנות ריהוט החליפו קערה ומסגרת שחיפשו לעצמן כבר זמן מה, אך כל זה נחשב אפריטיף לעומת מה שהלך בחנות של רינה צין – התירוץ האמיתי לכל השגעת הזאת.

המעצבת הישראלית הוותיקה והאולטרה מוקפדת מצליחה לקלוע לטעמן (ולטעמנו) עונה אחר עונה, וקולקציית החורף האחרונה שלה משופעת בהמון פריטים שמזמינים להתכרבל איתם בדיוק במזג שיש פה עכשיו. אחרי שעתיים של "זה עושה לי בטן?", "יש לך כבר משהו דומה, לא?", ו-"לאן כבר יש לה ללכת עם זה?", הצליחו לצאת החברות עם שלל מפרגן, משגע ומעורר קנאה: חברה אחת שתמיד סובלת מקור (ומתסביך "אני שונאת את הצוואר שלי"), קיבלה ג'קט קצר ועבה מבד משבצות מודפס אפרפר, שמלה ארוכה ושחורה מאריג מקומט וגם מעיל סריג אלגנטי בגוון חום, שאפשר לרכוס איך שרוצים. השניה, שתמיד מדווחת על גלי חום (ועל "שלא תדעי מצרות") חגגה עם חולצת משי שקופה, סקסית ומרפרפת על הגוף, חולצה חלקה ללא שרוולים עם גימור צווארון דק יפהפה ומכופתר הנמשך בחזיתה, וגם מכנס שלושה רבעים משובץ בגזרה גבוהה ומחמיאה באמת. בדרך החוצה, חילקו זו לזו פרגונים וביקורות מכל הלב, וקבעו לעשות "תצוגת אופנה" לבעלים עוד הערב.

את כל החגיגה סיימו החברות בארוחה זוגית על הבר, ובין כוסית לכוסית, ניסו להבין איך לא עשו זאת עד היום. אם נחזיק עוד עשר שנים, קבעו – חוזרים על הכול מהתחלה – רק בפריז.

קולקציית חורף 2011 של רינה צין –החל מ-310 ש"ח (לטי שירט) ועד 2,190 (למעיל), לפני הנחה (כעת במבצע עד 40% הנחה בחנויות)
להשיג בחנויות הרשת (דיזנגוף 216, תל אביב; האגוז 2, מרכז מסחרי נווה אילן, יבנה; שדרות מוריה 9, חיפה; אוסישקין 38, רמת השרון; חנות העודפים- בית טפר- תל גיבורים 5, תל אביב)

 

מתאים לנו, כאן ועכשיו. מתוך קולקציית חורף 2011 של רינה צין (צילום: דודי חסון)

 

 

שכבות מנחמות. מתוך קולקציית חורף 2011 של רינה צין (צילום: דודי חסון)

 

[PSGallery=45yeair8el]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה