28 בנובמבר, 2022

הזמן טס כשנהנים (מהנחות)

סייל Cyber Monday הפנקן, מעניק הזדמנות אחרונה בהחלט לתפוס את כל ההתלבטויות שהשארתם בעגלה - וליהנות מהנחות שלא ישובו. אנשי FOMO, זה בשבילכם. שלא תבכו לנו אחר כך, כן?

איטס נאו אור נבר. סייל סייבר מאנדיי: עד 70% הנחה בכל רחבי המרקט, עד חצות היום!

מכירים את הטיפוסים שצריכים הזמנה מיוחדת? אלה שמחכים שיפנו אליהם אישית כדי להתעורר? שחיים כאילו העולם ממתין רק להם? ומי שיודע על מי אנחנו מדברים – יודע על מי אנחנו מדברים (אהמ-ברוריה-אהמ).

ובכן, לאותן נפשות עדינות, מתמהמהות, מתחבטות, מהרהרות, לכל אנשי ה-FOMO וה"איך לא חטפתי את הג'ינס וינטג' ההוא, יא אללה שלי" – נולד היום הזה בדיוק. או בשמו הרשמי – סייל Cyber Monday!

למי שלא זוכר – נסייבר את האוזן: מדובר בסייל ששם את ה"שני" ב"הזדמנות שניה" לתפוס הנחות אחרונות של עד 70% במרקט, רגע לפני שהן מתפוגגות כלא היו. זה שחותם את חודש הקניות הכי מופרע בקלנדר. זה שגורם ליום שני לעבור מהר ובכיף יותר מאי פעם (לא תספיקו להקליד 3 ספרות בגב הכרטיס וזה עובר!). זה שעד שאין 3 כוכבים בשמיים והחג יוצא – אנחנו לא אומרים "דיינו".

אז אם אתם מזהים את עצמכם ככאלה ש:
1. משאירים פריטים בעגלה תוך תפילה חרישית "אמן שלא יחטפו לי את המידה…";
2. מעבירים לינקים בוואטסאפ כדי לקבל חוות דעת שלישית על סווטשירט יד שניה;
3. מעדיפים לרכז את הקניות הכי גדולות – לשעות הכי קטנות ולהזיע על המקלדת עד 23:59;
4. או כל התשובות נכונות;
לא משנה מה הקפתם – זה הקיו האחרון לשנס את עצמכם ולהתחיל לקבל החלטות חשובות בנוסח – אולסטאר גבוה או נמוך? סט תמונות לקיר או להשעין על השידה? שרשרת פנינים אחת או חמש? האם אנחנו מוכנים לעבור לכרית זוגית ארוכה? ובכן, כמו שיודעי הח"ן אומרים – התשובה נמצאת אצלכם בפנים.

אז קדימה – שלא תבואו אלינו עם הדמעות אחר כך: כולנו מגייסים היום את כל הקשב והריכוז, ונותנים להנחות הפנקניות של "סייבר מאנדיי" להפוך את יום שני – ליום הראשון בחיינו בו נעמוד על השולחן במשרד ונכריז בקול רם:
"חבר'ה, הרגע נעצתי מגדל למידה בהנחה משוגעת! אני בהלם מעצמי… כבר בא לי שוב! יאללה, מה לקנות לכם?…".

על לא דבר.

סייל Cyber Monday – עד 70% הנחה על אלפי פריטים ברחבי המרקט, רק עד סוף היום! (28.11.22)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה