09 בנובמבר, 2022

הזמן קצר וההנחה מרובה

חג Shopping IL מפזר הנחות כמו עלי שלכת בכל רחבי המרקט, ומזמין ל-48 שעות של מסע שופינג חסר חסמים, כמו שהרבה זמן חיכיתם לערוך. בואו לקטוף פריטים שהבשילו לעונת הקניות מכל מחלקה ומדף (כולל המדף, גם הוא בסייל). גו גו גו!

לא להעביר לנו שיחות בבקשה. חג שופינג איי.אל שמח: עד 70% הנחה בכל רחבי המרקט!

הלו, בהצבעה בלבד – מי חדש פה? יש כאן מישהו שנולד אתמול? אוקי, תורידו ידיים, אז רק לשניכם יש תירוץ. כל השאר אמורים להיות ממש כרגע עם משהו בין 200 ל-300 לשוניות פתוחות בכל מסך מחשב ונייד אפשרי, פלוס משהו בין 50 ל-70 סלי קניות בהם בין 1,000 ל-10,000 התלבטויות שרק גררתם פנימה, כדי להתייעץ איתנו במשרד בהמשך. פחחח, לכו חפשו. יש לנו מספיק חיבוטים משלנו להיום.

כי היום (ומחר, וזהו!), כידוע לכל השאר, חל חג קניות האונליין הישראליShopping IL – הנחליאלי הראשון המבשר את תחילת קדחת הקניות הסתווית, הבא בכל שנה להלחיצנו, לזרזרנו, לדרבננו ולשנסנו כי נרכז את כל החשקים שלנו ליומיים של מסע שופינג חסר מעצורים, חסר חסמים וחסר גלגלים בעגלות הקניה (פנו דרך! אנחנו דוהרים!). טוב, ככה זה כשבכל רחבי המרקט נשרו המחירים כמו שלכת עונתית והותירו מאות אלפי פריטים שאנחנו חייבים, בהנחות גרנדיוזיות, שמתחילות ב-20% – ומגיעות עד שבעל הבית עצמו מדלוור לכם את החבילה.

בקיצור, היום אין לכם ראש למילים ארוכות. אתם חייבים טלפון על השתק, לשלוח את כל הוואצאפ לארכיון (עזבו, פשוט תמחקו את האפליקציה) ולתכנת הודעת OUT OF THE OFFICE במייל, ללא תאריך סיום. לא רוצים להלחיץ חלילה, פשוט נותרו לכם פחות מ-48 שעות לבחור מדף דיסנט למטבח, לברר את מידות הנעליים הרלבנטיות לעונה לכל יחפני הבית, לחפש את הדיו-דייט של ההריונית הקרובה אליכם ביותר, לברר איזה ספר בסדרת "יומני/כראמל/ואיזודורה/בערים האבודות" עוד אין בבית, לגלות מה יותר חסר לכם על פרק היד – גורמט חוליות או צמיד פנינים, להחליט איזה עציץ הולך לפרוזדור ואיזה לנישה בסלון. בקיצור, לא לבעלי לב חלש.

מי שבכל זאת חסר לו קצה חוט, התחלה של חשק, כפתור שיפעיל אצלו את בלוטות "הוסף לסל" – מוזמן להציץ ברשימת המועדפים שלנו לעונה הכי יפה בשנה, הפרושה כאן מטה. על לא דבר, מוגש כשירות לציבור המולחץ.

קדימה, הזמן קצר וההנחה מרובה: הצטיידו ב-3 ספרות בגב הכרטיס, כדור קונצרטה, ותתחדשו! (אנחנו כבר מזמן לא אתכם…נתראה בצ'ק אאוט)

סייל Shopping IL – עד 70% הנחה על מאות אלפי פריטים בכל רחבי המרקט, רק היום ומחר! (9-10.11.22)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה