09 בנובמבר, 2021

הזמן קצר וההנחה מרובה

הנחות ShoppingIL הורידו מחירים מכל מדפי המרקט. בואו לבחור איך לנעוץ נכון את החג הכי מסחרר בשנה. טיפ? מכל הבא ליד! ותביאו עוד עגלה, סמכו עלינו

חג השופינג העברי. הנחות ShoppingIL עכשיו על כל דוכני המרקט!

בהנחה שאתם חדשים פה ואין לכם מושג איזה מועד חל היום, מה מציינים ומתי כל זה יתפוגג. בהנחה שאתם באמת קוראים שורות אלו בקשב וריכוז ולא פתוחים כמונו על עוד 700 חלונות להשוואת מחירים. ובהנחה שאתם פשוט אוהבים הנחה – הגעתם למקום הנכון. נסביר הכל, שתהיו בעניינים, אבל זריז. כי יש לכם עוד הרבה הנחות לבחון:

זה הולך ככה – היום ומחר, 9-10.11.21 חל סייל ShoppingIL, הגרסה המקומית והמקדימה לכל מועדי קניות האונליין הבינלאומיים של חודש נובמבר (אבל עליהם נדבר בהמשך). סייל שהוא ראש לשועלים, חלוץ, ראשון, מהיר, קולע, לא פראייר ולא מחכה לרגע האחרון. בקיצור – אחד משלנו. זה אומר שמשעות הבוקר הקטנות ועד מחר בחצות – אתם מוזמנים לגרוף לעגלה את כל מה שהתאפקתם, זממתם, סימנתם לעצמכם, תיכננתם ופשוט קיוויתם לעוד איזה קווץ' קטן במחיר. ובכן, היום הוא היום, והקווץ' הזה – הוא הקיו שחיכיתם לו.

רוצים הכל ולא יודעים מאיפה להתחיל? סורו מיד אל עמוד הסייל המיוחד שלנו, בו ריכזנו את כל אלפי הפריטים שבהנחת ShoppingIL מכל דוכני המרקט השונים. ומכיוון שבמרקט כידוע, יש הכל מהכל – סידרנו גם סרגלי סינון שיעזרו לכם למצוא את היהלומים הנוצצים ביותר, לפי גובה ההנחה – מ-20% ועד 70% (לא, יש אותנו ביותר לארג'ים?!) – וגם לפי המחלקות השונות. הכי קל, נוח ומגרה.

ומי שבכל זאת זקוק להשראה – מוזמן להציץ כאן בהמשך לווישליסט שלנו (וזה רק קצה הקרחון, כן?) ולחמוד לעצמו גם. וזהו, מעכשיו אתם ברשות עצמכם. אנחנו פשוט חייבים לזוז רגע לבדוק איזה מידה במגפיים שובליקו צריך, כמה ג'ינסים דיסנט בלי חורים יש לאמצעי שלנו, האם אפשר לתלות מדף מעל הניאגרה בפינה שם, איזה אורך ראנר הכי מתאים לשולחן אוכל, על איזה רב מכר שמענו בשישי שחובה לעקוץ וכמה חורים באוזן פנויים נשארו לגדולה. בקיצור, או שתצטרפו או שתתפסו לנו תור בקופה המהירה. בהנחה שאתם עוד פה.

מבצע ShoppingIL – החל מ-20% ועד 70% הנחה על אלפי מוצרים ומתנות במרקט

 

מאמי, אם אני קונה לךָ – זה נחשב לי כשופינג? #7 נעלי בית מצמר לגבר, "אקואן"; #8 כסא מתכת מרופד, Monster Factory

 

 

לאן הברווזים עפים כשהאגם קפוא? לסייל הכי רותח! #11 זוג ברווזי וינטג' מעץ טיק ופליז, "סיגלרי"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה