11 במאי, 2010

החוג לאנתרופולוגיה

עכשיו, כשהמותג האמריקאי "אנתרופולוג'י" מציע משלוחים עד לישראל וגם מציג באתר מחירים בשקלים - אין, באמת שאין לנו איך לשלוט בעצמנו

לשירת התקווה הקהל יעמוד על רגליו. anthropologie עד הבית

בכל פעם שאנחנו נתקלים בפריט מהמם למכירה באינטרנט, אנחנו מרגיעים ומזכירים לעצמנו שזה לא כל כך פשוט. כי כל רכישה דורשת מאיתנו לא רק התכוננות נפשית מפני פארנויות ניצול האשראי שלנו (ובהצלחה לגנב שיתפוס את ה-59.90 שנשארו לנו ביתרה), אלא גם התארגנות מראש עם הכתובת של הדודה מארה"ב, קומבינה בדואר, או חשבון בנק זר.

אז אם עד עכשיו, דווקא הצלחנו להתנחם במיקום הגיאוגרפי המזרח-תיכוני שלנו, שלא מופיע כמעט אף פעם ברשימת ה-shipping המיוחלת, ושמחנו על החיסכון בדיעבד ("תראה מאמי, כמעט קנינו מיני-מיינור ב-eBay!") הרי, שהחל מהיום, הגבולות עומדים להיפרץ. מותג הבגדים המדהים Anthropologie שאנחנו פוגשים בארה"ב אחת לאלף שנה או בביקורים שבועיים בחנות האינטרנטית שלו (שמציגה אגב כל פריט, מכל כיוון, עם או בלי דוגמן בתוכו ובזום אין), פתחה לא מזמן אתר קניות בינלאומי (בשיתוף חברת השליחויות FiftyOne), המציע אפשרויות שליחה נרחבות לכמעט כל מדינה בעולם, ואף מציג בנוחות את המחירים של כל הפריטים במטבע המקומי הרלוונטי.

איך שנכנסנו, זיהה האתר החכם של "אנתרופולוג'י", בדיוק מאיפה אנחנו מריירים על השמלה הצהובה המלחית והמטריפה שלהם, מיקם אוטומטית בתחתית הדף את דגל המדינה הנכון, ואף חשף בפנינו את מחירה בשקלים חדשים, בלי לבקש אף כרטיס מועדון. זהו. מהנקודה הזו, הדברים התחילו להיטשטש, וכל מה שאנחנו זוכרים הוא שמצאנו את עצמנו שעתיים אחרי, עם עגלת קניות עמוסה בפריטים, משל היינו משפחה ב-"רמי לוי" בזמן מבצעי ראש השנה. עכשיו, כשהוסר החסם האחרון, וכבר לא צריך לשלוח חבילות לחברה מלונדון שתשלח לרחובות, או לתרגם את היורו לדולר לשקל (לאוברדראפט), אין לנו ספק ש-"אנתרופולג'י" מבינים דבר אחד או שניים על חקר האדם, מדעי החברה או לפחות מה מניע את תורת השופינג המקוונת. שיחוק ברמה דו-חוגית.

שמלת Anchors Aweigh  צהובה – 582.28 ש"ח
להשיג בחנות המקוונת הבינלאומית של Anthropologie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה