23 בנובמבר, 2010

החוליה החזקה

שרשרת נוצצת של אפרת עזוז גרפה בקלות את התואר - מתנת השנה

יש לנו חברה טובה שחוץ מאורניום מועשר, באמת שיש לה הכול. 364 ימים בשנה אנחנו חרדים מיום ההולדת שלה, ובכל מתנה מחדש אנחנו כבר יודעים מראש שפישלנו (ולא נעלבים אם תפסנו את העוזרת שלה מסתובבת פתאום עם התיק/צעיף/עליונית/קערת פירות שהבאנו). השנה החלטנו לוותר על הלחץ, לחשוב מה בעצם אנחנו היינו הכי שמחים לקבל כרגע, ופשוט לתת לאינטואיציות (ולתקרת האשראי המוגבלת) להוביל.

כך קרה שהתגלגלנו ישירות למחוזות התכשיטים, ומצאנו את עצמנו מתאהבים יותר ויותר בשרשראות מוצלחות שנשאו את השם המסקרן eF: מדובר בשרשראות העשויות מחוליות מצופות זהב (12 קראט) עליהן הותקנו חרוזי קריסטל גדולים או אבנים יפות בצבעים עזים, כשלחלקן נוספה גם רצועה קצרה בסגנון גורמט נקי ומסנוור.

מאחורי החגיגה הזאת עומדת אפרת עזוז, בוגרת צעירה של מחלקת עיצוב אופנה בויצ"ו חיפה. אפרת מספרת כי החלה לעצב כבר לפני חמש שנים, אולם רק לאחרונה, האווירה בלימודים וטעמה האישי משכו אותה לשנות סגנון, ולהציע קו שרשראות ועגילים במראה אורבני עם נטייה אלגנטית, שלא יכבידו על הצוואר או הארנק, ויאפשרו ללקוחות להתחייב ליותר משרשרת אחת. אנחנו חטפנו מהר שרשרת ארוכה עם קריסטלים שחורים וחוליות דקות, שהצליחה להוציא אפילו את הסריג המהוה שלנו – מינימום ביונסה בטקס MTV.

לא נעים להגיד, אבל יש לנו תחושה שמישהו פה הולך לגרוף הלילה את התואר "מתנת השנה", ואולי לראשונה אפילו לא נצטרך לצעוק בהתקף היסטריה – "יש בפנים כרטיס החלפה!".

שרשראות של "eF" מצופות זהב 12 קראט – 220-299 ש"ח
להזמין דרך דף הפייסבוק של המעצבת, או
להשיג ב-"בלומה" (מתחם בזל, תל אביב), "דידי" (רמת אביב), "גברת לוין" (כיכר מסריק, תל אביב), "חנות ליד" (דיזנגוף סנטר, תל אביב), סטודיו "אלף-אלף" (מתחם נגה, יפו), "נטע אפרתי" (יפו), "אלזה" (ירושלים), "גנדורה" (בית חירות) ובסניפי "אמה" (תל אביב, רמת השרון)

[PSGallery=33oycqpc1j]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה