06 בפברואר, 2014

החורף של אביבה

המעצבת אביבה זילברמן פוצחת במכירת סוף עונה של קולקציית החורף הנחשקת שלה. עכשיו רק נשאר לקוות שהחורף ההפכפך יישר קו ויאפשר לנו לנצל את הרכישות החדשות

מי לא מכיר את יסורי המצפון שמופיעים מיד עם גיהוץ כרטיס האשראי (בעיקר כמובן כשמדובר ברכישת בגדים או נעליים או גם וגם, השם ישמור). על מנת להילחם בתופעה המבאסת פיתחנו לעצמנו מנגנון בן שני שלבים שעובד ככה: בשלב הראשוני אנחנו פוסלים כל פריט שהוא טרנדי מדי, צבעוני מדי ומנצנץ מדי. בשלב השני (והקשה יותר) אנחנו חוזרים על סט השאלות הבא: "אנחנו באמת זקוקים לחולצת הפסים הזו? אנחנו באמת לא יכולים לחיות בלי העליונית השחורה הזו? האם אין לנו משהו ממש דומה בארון?". זו פחות או יותר התורה כולה, והמטרה – לקנות פריטים "על-זמניים" ואם אפשר אז שיהיה להם טוויסט.

ותוך שאנחנו מבזבזים את זמננו בפיתוח טכניקות שמקלות על המצפון, נחשפנו לקולקציית החורף של המעצבת אביבה זילברמן. כל פריט שלה פיצח את הנוסחה. זילברמן שהקימה לפני כשש שנים את המותג הנושא את שמה, מעצבת פריטים המרכיבים מלתחות מושלמות לנשים שעייפו מלרדוף אחרי צווי אופנה מעיקים ומשתנים, וכבר הספיקו לגבש לעצמן סגנון איתו הן מרגישות יפות ובנוח.

הקולקציה שזכתה לשם Majestic Minotaur, מורכבת מפריטים שנוצרו בהשראת סיפור המינוטאור במיתולוגיה היוונית, ויש בהם מוטיבים המתכתבים עם תנועה, מעוף וסחרור, מרחבים, מבוכים והכלאות בין חייתי לאנושי. כך מסריג לבן העשוי שני סוגי בד בטקסטורות שונות מתקבלת תחושה מרחפת ועוטפת, וחולצה שחורה קצרה, בעלת צווארון זקוף ומעוגל קיבלה נופך אפל ומסתורי. שמלה שחורה בגזרה רפויה עם מחשוף וי עמוק וחוט כיווץ במותן התחתונה כמו צפה על הגוף בתלישות חולמנית ושכמייה בהירה, צמרירית ומתנפנפת, נדמית לפרווה מגוננת. פרטי הקולקצייה אווריריים ונינוחים, וזאת גם הודות לחומרים הטבעיים מהם היא נתפרה, כמו כותנה, צמר ומשי.

אצל אביבה שבה אלינו חדוות השופינג. נסו גם אתם.

הקולקציה תוגש במחירי סוף עונה (עד 50% הנחה) ופריטים מעונות קודמות עד 70% הנחה.
טווח המחירים: 250-690 ש"ח; להשיג בחנות המעצבת אביבה זילברמן, מלצ׳ט 23, תל אביב; טל: 0522799379; יום ה' 6/2, 10:00-20:00, יום ו' 7/2, 09:00-16:00; לפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק

חופשי ומשוחרר. צילום: רוני כנעני


לבד על המרבד. צילום: רוני כנעני

 

ברבור שחור. צילום רוני כנעני

 

 




 

 

 

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה