15 בנובמבר, 2022

החיים בוורוד

כל הדכדכת והאפרוריות העונתית בחוץ, גרמה לנו לחפש קצת אופטימיות בפנים. בואו לראות איך מעצבות מרמלדה HOME מוסיפות אור, שמחה והרבה חיוכים בבית, הודות לצבע הכי פוזיטיבי ומרים בסקאלה. החיים בוורוד:

#1 החיים שלנו פלמינגו
עיצוב: JL STUDIO
מהות הפרויקט: דירה יוצאת דופן באחד הפרויקטים הבינלאומיים של הסטודיו, עוצבה סביב השראה ששאבה בעלת הדירה הצעירה והאמנותית, מתמונת פלמינגו ורוד וססגוני, שדיברה אליה והציתה את הדימיון. כך נבנה קונספט עיצובי שלם, שמאפשר להתפרע על צבעים ומרקמים, בדגש על ורוד ושלל גווניו. החל מחיפוי קירות ודלתות בגווני סומק וזהב, הממשיכים את התמונה, דרך וילונות וקירות ורודים, לצד כורסאות ופאנלים ירוקים, ראש מיטה מקטיפה בגוון לילך, ארון בגדים במסגרת ורודה, טפטים בהדפס פרחוני-טרופי בגווני ירוק וורוד עזים, חיפוי מטבח ירוק, ועד – חדר אמבטיה ססגוני עם קירות פסיפס אדומים ורצפת פסיפס מוזהבת. כך נולדו חללים יצירתיים, שמחים, מקוריים, עם ניחוח יוקרתי ואווירה שמחה שלא תראו באף בית אחר.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 THINK PINK

עיצוב: נטע גבאי
מהות הפרויקט: לאחר כמה שנים של מגורים בבית פרטי בהוד השרון, החליטו בני הבית – הורים ל-4 ילדים וכלב – להלבישו מחדש. כחלק מהתהליך – שכלל עבודה על כל חלל – נדרשו כולם להחליט מה חשוב להשאיר, על מה אפשר לוותר ומה כדאי לשדרג. כך, ותוך חשיבה על צרכי המשפחה כעת ובעתיד – תוכננו ונבחרו מחדש הצבעים, גופי התאורה, המטבח כולו, הרהיטים, הטקסטיל והאמנות. לחלל הסלון נבחר הצבע הוורוד כמוטיב מוביל לקיר המרכזי, המדגיש את הספרייה הורודה והמינימליסטית שלצידו, גווני גוף התאורה והאמנות שעליו. כל אלו משתלבים עם כורסאות בהדפסים ססגוניים, מול ספה כחולה, והופכים את חדר המגורים כולו לשמח, מחוייך ומזמין
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 ורוק מבריק


עיצוב: ליאת מלכה
מהות הפרויקט: דירת 3.5 חדרים ישנה בדרום הארץ, הפכה בהליך עיצוב חכם ונועז, לדירת אירוח מפנקת, תוססת ועכשווית. תחת קונספט עיצובי שביקש לשדר אווירה נעימה, צעירה, רעננה ונוחה – עוצבו חללים שונים, המתאימים לעד 6 דיירים, ובכולם תמצאו נוכחות עוצמתית ומרהיבה של צבע ורוד עז ונהדר, שנבחר כמוטיב ראשי, המקשר ומחבר בין כל חדרי הבית. החל מקיר המטבח המרכזי, דרך קירות חדרי הרחצה והשינה, שולחן הסלון, כריות הנוי והטקסטיל, גופי התאורה ברוז-גולד, ועד האמנות הצבעונית שנבחרה לקירות. הציצו בתמונות ה"לפני", ותיווכחו איך צבע אחד – יכול להכניס כל כך הרבה שמחה לחיים.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 מוקה, תות ומסטיק


עיצוב: ליאת חן
מהות הפרויקט:לחדר שינה של שתי אחיות מתוקות, הותאמו רהיטים ופריטים בהתאם לצרכיהן השונים, המשתלבים יחד בעזרת סקאלת צבעים משותפת, של מוקה עם ורוד עתיק. תחת קונספט עיצוב בוהו-שיקי, קיבל החדר כולו מראה רך ואווירה נעימה, מרגיעה, בסטייל עכשווי. על הקיר נוספו צילומי-ילדות של האחיות, על רקע בגוון פשתן, שהעניקו אופי ונוסטלגיה לחדר. הטקסטיל הוורוד על המיטות, וגווני הוורוד שנבחרו לקירות, מתכתבים עם כסא לימודים ורוד, אקווריום ועציץ עם צמחי פאמפס רכים, בגווני חיטה משלימים. ככה פותחים וסוגרים כל יום בחיוך של מסטיק בזוקה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#5 רוזה קאלו


עיצוב: אדר' הגר פאר
מהות הפרויקט:בית ייחודי במעלות-תרשיחא, הפך במגע קסם, סטיילינג יצירתי ועיצוב פנים מלא רגש ודימיון – לקאסה מקסיקנית צבעונית וייחודית למראה. זאת הודות לתעוזת בעלת הבית הלבבית, שלא חששה מצבע וסמכה לחלוטין על התהליך המהנה. מעבר לקירות ורודים בשילוב נגיעות ירוקות משלימות, נבחרו חפצי נוי ואמנות, רהיטים, טקסטיל ואפילו משרביות ורודות. כל זאת, כולל תמונת פרידה קאלו גדולה בפינת האוכל – מכניס מיד לאווירה לטינית, צבעונית, תוססת ושמחה. הכי אנקאנטו!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#6 מה שוורוד יכול לעשות


עיצוב: ליאת רודיק
מהות הפרויקט: דירת 4.5 חדרים בהרצליה, עוצבה תחת קונספט יוקרתי, עם אריחים לבנים בחדרי הרחצה, טקסטורת גלים על הקירות, טפטים אמנותיים בחדרי השינה, טקסטיל איכותי, אמנות צבעונית, ובעיקר – נגיעות ורודות המשתלבות בכל חדר, ומתבלטות במיוחד, על רקע סקאלת הצבעים הכהים. כך גם כסאות המטבח נבחרו בקטיפה ורודה התואמת לכורסה ולהדום, לכריות הנוי שבחדרים, שטיחי האמבטיה, ופסלוני פלמינגו שמכניסים מיד אופטימיות מחוייכת והומור לחלל המרכזי.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה