21 בדצמבר, 2011

החיים בוורוד

חולצת הפוקסיה המעונבת שמציעה דורין פרנקפורט – תוציא אתכם בשנייה מהדכדכת החורפית. מונוכרומטיים, מאחוריכם

בכל בוקר מתעקשת הילדה שלנו להלביש את עצמה בלוח צבעים מגוון של שמלה ורודה עם נקודות ורודות, על גופיה ורודה, עם גרביונים ורודים ונעליים ורודות עם פונפון סגול (מה לעשות, החיים לא מושלמים). ובכל בוקר, אשת המרשמלו המסנוורת הזו יוצאת בשמחה לכיוון הגן, כשהיא גוררת אחריה את הוריה המדוכדכים והמפהקים, שלבושים לרוב באפור-אבק, חום-בוץ או שחור-כדוריות-בד. יש מצב שהילדה יודעת משהו שאנחנו לא? ייתכן שהטענה כי מצב הרוח מושפע מהצבעים שאנחנו לובשים – נכונה? יצאנו לבדוק. ובתור התחלה – למדוד את חולצת הפוקסיה היפה שראינו בחלון של המעצבת האהובה עלינו דורין פרנקפורט.

קולקצית החורף של דורין, המעצבת הוותיקה, הארצישראלית והמשובחת, הושקה השנה תחת הכותרת "לאתי, אלתי" והוקדשה לארבע נשים בשם לאה שהיוו השראה ליצירתה (לאה אבו-שדיד, אהבתו הגדולה של איתמר בן אב"י; לאה בית-אלי, סבתה של פרנקפורט וממייסדות ויצ"ו; לאה גולדברג, שהשנה מלאו 100 שנים להולדתה; ופרינסס ליה ממלחמת הכוכבים, לאה עתידנית). דורין הצליחה לחבר בין ארבעת הנשים ובין הסגנון החלוצי והגלובלי שהן מזוהות עימו, ומציעה אייטמים (המיוצרים כמו תמיד בלב תל אביב) שנעים בין המראה הגברי לנשי – כמו ג'קטי בולרו צמריריים, מכנס הרמון מבד פליסה שחור, אוברולים, מגבעות פדורה ועוד המון פריטים שהולמים את הדרמה החורפית (ראו בתמונות למטה). אבל אנחנו נשבענו לצאת מהשוק האפור אחת ולתמיד, ולחזור הביתה רק עם פריטים ורודים ומשמחים כמו מכנסי טפט פוקסיה גבוהים בגזרה ישרה וסקסית, חולצה ללא שרוולים שחציה פוקסיה-חציה שחור, ובעיקר – חולצת עניבה מכופתרת (בתמונה למעלה), מבד ג'ורג'ט-ויסקוזה, שכולה מג'נטה בוהקת, מדויקת וכזו שתוציא את כל שאר הבנות במשרד חיוורות-פלורסנט.

מדדנו בשילוב צבעים מאזנים, נזכרנו בלאה השכנה שלנו שהיתה יוצאת מהבית עם חלוקי פרחים צבעוניים ובלאה הגננת שלנו, ומיד הרגשנו הרבה יותר וורודים ונוכחים. הננו כאן!

חולצת-עניבה מכופתרת (פוקסיה) – 425 ש"ח (מידות 1-5, קיימת גם בשחור ולבן), שאר הקולציה נעה בין 165 ש"ח (לגופיה) ועד 1,500 ש"ח (לשמלות ערב)
להשיג ברשת דורין פרנקפורט ברחבי הארץ ברשימת החנויות. לצפיה בכל קולקציית סתיו חורף 2012 – היכנסו לעמוד הפייסבוק .

 

חורף קיצוני. מכנסי פוקסיה וג'קט בולרו צמר של דורין פרנקפורט (צילום: מיקי קרצמן)

 

[PSGallery=99w81bjbfc]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה