13 ביולי, 2011

החיים בחום

מיניסייט מושקע ביותר, שנעשה ונאפה כולו משוקולד, גרם לנו לרייר על המקלדת כל הצהריים. הלך הקאפס-לוק

"אומרים שגברים חושבים על סקס כל 10 דקות. ולי זה נשמע פשוט אבסודר. מה הם עושים בתשע הדקות הנותרות?" במשפט הזה, שאמר המנחה בתוכנית מצחיקה שראינו ב-BBC, נזכרנו אתמול והגענו למסקנה שגם עלינו אפשר להגיד את אותו דבר בדיוק. רק עם שוקולד. הנה כרגע למשל אנחנו חושבים על פסק-זמן. ועכשיו על אם-אנד-אם. והופ, על בראוניז. ככה כל היום, לפחות עד שמישהו במשרד יסכים לצאת רגע מהמזגן, לגשת למכולת ממול, ולחזור עם סניקרס-אייסקרים. או כל דבר מתוק אחר שיעזור לנו לצלוח את המיניסייט הבא בשלום.

מותג הבירה הפורטוגלי הוותיק Sagres סיפק לנו סיבה נוספת לנסוע לפורטוגל, והוציא לכבוד הקיץ בירה שחורה בטעם קרמלי, עם ארומה חזקה של שוקולד מריר. זה כשלעצמו מאוד יפה מצידם, אבל זה עוד כלום לעומת האתר הקטן, המושקע והמתוק שהופק במיוחד עבור הטעם החדש. תחת הכותרת SOMOS GULOSOS ("הם חמדנים" בתרגום חופשי), מחכה לכם מיניסייט שנעשה ונאפה כולו – חכו לזה – משוקולד אמיתי. ויש מה לחמוד: גם אם הפורטוגזית שלכם חלשה, שווה לחפש בצד ימין בממשק היפהפה הזה כפתור PLAY לבן, שיוביל אתכם לסרטון ה-Baking Of (במקום מייקינג-אוף, אהבנו). שם תראו כיצד הפורטוגלים שלא הסתפקו באפקט פוטושופ רגיל – פנו אל שוקולטייר מקצועי, שלקח את תכנון האתר והכין ידנית בגודל אמיתי את כל האייקונים, כפתורי הלייק, הדפים והלחצנים המופיעים בו. זה כולל נגיעות של שוקולד לבן בכותרות, עיטורים ברקע ההומפייג', יצירת מסגרות הדפים, בקבוק בירה ענקי, לוגו החברה, הסלוגן, וכאמור כל מה שתראו מולכם. מריירים על המקלדת?

את כל ההכנה המושקעת הזו תיעדו יוצרי האתר בגלריית תמונות מגרה (חפשו אייקון של מצלמה), וכדי לשגע לכם עוד קצת את ת'בלוטות – הם דאגו להוסיף סאונד של קוביית שוקולד נשברת על כל הכפתורים הפעילים באתר (שאותם אגב שברו באמת לצורך הצילומים). הכינו את עצמכם מבעוד מועד, קחו שנדי ביד אחת, וטבלת 70% מריר ביד שנייה, ודמיינו שאתם בליסבון. תעירו אותנו כשהאוטו-גלידה עובר.

לאתר בירת השוקולד של Sagres – לכו לכאן. שימו לב: עליכם ללחוץ בתחילה על הכפתור Sin ("כן") כדי להצהיר שאתם מעל גיל 18, ולאחר מכן לבחור את אופציית הצפייה המועדפת עליכם – מסך מלא או בתוך הדפדפן.
לסרטון ה-Baking Of וגלריית התמונות – לכו ישירות לכאן
(ולאתר Sagres הרשמי – ליחצו לכאן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה