31 במאי, 2010

הטיש(לר) הגדול

פותחן צנצנות גאוני מסיליקון שמצאנו בחנות הוותיקה לכלי בית "טישלר", הוא החבר החדש שרכשנו לנו לאחרונה

בפעם הראשונה ששאלו אותנו מה ההבדל בין בנים לבנות, כל מה שידענו לומר הוא שאבא מצליח לפתוח צנצנות חמוצים ואמא לא (עד היום כל הדודות מתפוצצות מצחוק כשהן נזכרות בזה). מאז כמובן, גדלנו (קצת), התפכחנו והבנו שאל"ף, כל היופי בזוגיות הוא שממש לא חייבים להיות טובים בהכול, ובי"ת שתכל'ס, אחד היתרונות האנטומיים החיוניים שמביאים איתם הגברים הוא באמת אגודל אימתני, שאף צנצנת ריבה לחוצה לא יכולה עליו.

ובמיוחד בשביל מקרים בהם אין אגודל מסיבי בסביבה – מצאנו פטנט חמוד של חברת Trudeau הקנדית. בחנות "טישלר" הוותיקה והמשפחתית לכלי בית, מכשירי חשמל, גאדג'טים למטבח ומה לא, מצאנו בין שלל המוצרים שתמיד רצינו רצועת סיליקון ארוכה וצבעונית, שצידה האחד מסתיים בעיגול משונן ובצידה האחר ישנו תפס פלסטיק הקובע את קוטר העיגול. כל מה שצריך לעשות זה להלביש את עיגול הסיליקון המשונן סביב צנצנת הזכוכית הסוררת, להצמיד את התפס עד להידוק, לאחוז ברצועה ובעזרת תנועה סיבובית וללא כל מאמץ נפתחת לה צנצנת הדובדבנים בסירופ (סטיה שלנו, מודים).

ב-"טישלר", בעלי וותק של 42 שנה, מסבירים כי הם משתדלים להביא לשתי החנויות שברשותן ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, פריטים מיוחדים ובלעדיים מכל העולם, שגורמים גם ללקוחות שגרים רחוק – לעבור דרכם ולראות מה התחדש בכל פעם שהם מבקרים בעיר. כשהסתכלנו על המגוון העצום בשתי החנויות, ובמיוחד על הקומקום הגבוה והחתיך של חברת Russell & Hobbs האנגלית (מסדרת Art Deco) התחלנו להבין על מה הם מדברים. וכשסיפר לנו רונן טישלר, הבן של זיוה ויצחק המייסדים, שאמא שלו כבר 12 שנה מכינה ומדפיסה בכל שבוע מתכון חדש שאפשר לקחת איתנו הביתה, או שהם שולחים כל מוצר לכל נקודה בארץ, התמכרנו לטישלרים סופית והזמנו את עצמנו לארוחת שישי בערב.

בין אם חסר לכם פורס מנגו, סכין טפלון וורודה, מתכון לבראוניז או סתם פינה להסתתר בה בתקופת המונדיאל ולהימנע מקריאות בסגנון: "למה לא הימרתי על המשחק אינעל דינק??!!",  קפצו ל-"טישלר" ותשכחו מהצרות.

פטנט לפתיחת צנצנות מסליקון של "טרודו" –  19.90 ש"ח
להשיג ב-"טישלר", מונטיפיורי 22, תל אביב (כלי מטבח ובית), טל': 03-5603970, או במונטיפיורי 16 א', תל אביב (מוצרי חשמל ואלקטרוניקה), טל': 03-5175285, [email protected] (ניתן להזמין בטלפון ולשלוח לכל נקודה בארץ)

[PSGallery=7mxdeyq76]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה