11 בנובמבר, 2014

היום, נקנה משהו בלתי נשכח

חגיגת הקניות האינטרנטית הגדולה - SHOPPING IL - התחילה היום עם הנחות מג'וננות במרמלדה מרקט ובכל רחבי הרשת הישראלית, ל-48 שעות בלבד. אמריקה, אל תחכי לנו

זהו אמריקה. את יכולה להשאיר אצלך ימי קניות משוגעים כמו בלאק פריידי או כריסמס איב. בדיוק היום יש לנו אחד כזה משלנו, כולו כחול לבן, במטבע שאנחנו מכירים (ויודעים לחשב) ובלי לפחד מהמכס: הוא נקרא SHOPPING IL והוא קורה ממש עכשיו.

למי שעדיין לא יודע (איך הצלחתם לפספס את הסרטון של אילנית המג'נונה?), מדובר ביומיים (היום ומחר, 11-12 נובמבר) של חגיגת קניות אונליין ראשונה מסוגה וגם חנויות מרמלדה מרקט הוזמנו לשתף פעולה ולהצטרף לטרפת הזאת (שיזמה גוגל, שתדעו), ולהציע לכם ליומיים בלבד מוצרים נחשקים, מהמון קטגוריות, והכל – במחיר הכי נמוך ומשתלם שאפשר להשיג ברשת ובכלל. תבדקו תבדקו.

זה הזמן להניח רגע למיילים, להפוך את השלט ל-"ברוריה, שלא תעיזי להפריע!" ולהתחיל לעבור על המדפים שהכי מעניינים אתכם. אנחנו לגמרי מתכוונים להתרכז ברצינות ולסמן וי על מטלות מעיקות כמו "מעיל חדש לקטנה", "שטיח טוב כזה לאמבטיה", "עגילים לדודה אוסי ששכחנו לאחל לה מזל טוב", וגם "המגפיים ההם שיש לכולם ואנחנו חייבים". אה רגע, יש גם את "התיק גב הזה שכבר שנה אנחנו פוזלים לעברו", ואפילו "שוקולדות ליום נישואין של ההורים". זהו נטשנו את הספינה, והלכנו לצלול בים האפשרויות.

48 השעות הכי מסחררות שהיו לכם החלו. גו, גו, גו!

SHOPPING IL במרמלדה מרקט – 11-12.11.14, מאות מוצרים בהנחות חד פעמיות
לאתר הרשמי (ולעוד עשרות אתרי קניות המשתתפים בחגיגה) – בואו הנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה