27 באוקטובר, 2011

הייאוש נעשה יותר נוח

ערוץ חדש ביוטיוב מאפשר להתוודע מחדש לכל השירים החדשים, הכמוסים והאהובים של חווה אלברשטיין

בתור ילדים שגדלו בבית שהחזיק תמיד בהיכון תקליט של חווה אלברשטיין בפטיפון, כמעט לא ברור איך לא גילינו את זה קודם: ערוץ חדש שמוקדש כולו רק לה, נפתח לאחרונה ביוטיוב ובו אוצרות אהובים ופנינים נדירות מכל האלבומים ומכל השנים, עם רי"ש והטעמה שכבר כמעט אין להשיג היום.

בכל פעם שנכנסנו לערוץ, גילינו כי אנחנו לא עומדים בקצב של האנשים החרוצים העומדים מאחורי היוזמה, והנה הופ – הועלה עוד שיר כחלק מהתקליטוגרפיה הענפה של אלברשטייין, הכוללת אגב קרוב ל-60 אלבומים (!). יש שירים ראשוניים מתחילת הקריירה, יש ביצועים מהופעות חיות, יש אלבומים ביידייש, יש המון שירי ילדים מהצגות וממחזות זמר בהם השתתפה, כולל קטעי קריאה ושירים חדשים לגמרי מאלבומה האחרון "ילדת טבע" (שיצא ממש עכשיו לחנויות), וכמובן נכסי תרבות ישראליים כמו "אדבר איתך", "הלילה הוא שירים", "רקמה אנושית", "לונדון", "שיר ערש", "חד גדיא", "לו יהי", " ועוד ועוד ממתקים שאולי פספסתם בדרך.

אנחנו למשל גילינו בין שירי הילדים ביצוע חזק (יחסית לשיר ערש, כן?) ל"מיכאל", בגרסה שיכלה היום להיכלל בכיף בהופעה של נינט או אפרת גוש, וגם את "שוב" בדואט מענג עם אריק סיני. משם המשכנו (עם לחלוחית בעין) ל"ימי בנימינה" האהוב עלינו, ואז כבר לכל הרצף כולו עד "צמח בר", רק הפעם בלייב. לסיכום, לכל מי שאוהב ולא הספיק עדיין לקנות את המיטב – שימו את הערוץ בלופ ותגלו עד כמה הייאוש נעשה היום יותר נוח. 

הערוץ של חווה אלברשטיין ב-You tube (לעדכונים על הערוץ דרך פייסבוק – לחצו כאן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה