23 ביוני, 2011

היי סוסייטי

חנות-גלריה וירטואלית בשם Society6 מציעה לכם לקנות עבודות אמנות מודפסות בכל פורמט אפשרי. אוסף כיסויי האייפון שלכם מתחיל עכשיו

לאחרונה החלטנו שאנחנו בעצם די אמנים וששירבוטי שיחות הטלפון שלנו לבדם ראויים לפאר את קירות גלריה דביר שלא לדבר על הפיכתם לכיסויי אייפון/אייפד/אייפוד/לפטופ.

ובעוד אנחנו מפליגים בשבחים עצמיים על כישרונות שלא היו מעולם סיפרו לנו על Society6. ונסביר: "סוסייטי 6" היא חנות-גלריה וירטואלית (ולא אולם אירועים בצומת מסמיה כפי שחשבנו בהתחלה), המזמינה אמנים צעירים לשלוח את עבודותיהם – ולמכור אותן דרך האתר בכמה פורמטים שונים לבחירתם: כפוסטר על נייר, כתמונת קנבס, חולצה, סווטשירט, מדבקה ללפ-טופ, ואפילו כיסויים לסמארטפונים. רק העבודות הטובות באמת והסופר מושקעות מרחבי העולם נבחרות להתווסף לקטלוג, מה שמבטיח לכם מגוון עצום של יצירות עכשוויות יפהפיות, בסגנונות ארטיסטים מתחלפים. יש גיבורי טלוויזיה שאוירו ידנית, עבודות טיפוגרפיות חכמות (כמו המבורגר שמפורט לשכבות מילוליות), עיטורים שנעשו בטכניקת גזירי נייר, אילוסטרציות מצחיקות, דמויות קומיקס שעברו עיבוד מגנה יפני, ועוד, עד קצה גבול יכולת הפוטושופ.

אנחנו נעצרנו למשל על סדרת צילומים אפלה המציגה זוג לבוש בתוך בריכה, שעושים חשק לקנות אייפוד/פד/פון4 ולבהות בהם בכל צורה אפשרית. אם חסרה לכם קצת השראה, או סתם מתחשק לכם לזרוק את הנייד בחדר ישיבות ולסחוט מחמאות מהבוס – היכנסו ל"סוסייטי" ונראה אתכם בוחרים רק אחד. לא מצליחים? אתם בחברה טובה.     

יצירות אמנות מודרנית מודפסות – פוסטרים – 15-90 דולר; תמונות קנבס – 85 דולר, כיסויי אייפון – 35 דולר; מדבקות ללפטופ/אייפד ("סקין") – 30 דולר; מדבקות לאייפון – 15 דולר; סווטשירט – 42 דולר; טי-שירט – 22 דולר
ניתן להשיג ב-Society6 (שולחים לישראל)

 

אחד מכל אחד, תודה. מתוך Society6

 

ביל מוריי בכל פורמט. Society6


 

אין דבר כזה שאין דבר כזה. Society6

 


 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה