08 בנובמבר, 2011

הילדים בבית

חוברת צביעה ווירטואלית של שאנל מחכה תעביר לכם את הזמן (עשר דקות נגיד) כשהילדים נשארים בבית (לא עלינו)

למקרה שתיתקלו שוב באיזו מיני-שביתה, כלומר – היה ומצאתם את עצמכם מחליפים את הסייעת בגן ("חמודים, הגננת החדשה מרשה לכולם לשחק במי נרדם ראשון!"); או גרוע מכך – נאלצתם (כמונו) להביא את הדרדסית שלכם לעבודה לצרכי יישור מהדקי נייר – הנה פתרון שעשוי להעביר את הזמן. אתר שהוקם לכבוד תערוכת Culture Chanel המוצגת בימים אלו (עד 13 בדצמבר) במוזיאון NAMOC שבבייג'ין (National Art Museum Of China), הקדיש אזור אמנותי מיוחד לילדים ובו חוברת צביעה ווירטואלית אופנתית ומהנה (גם לאמא) של שאנל.

בצד ימין מחכה לסטייליסטית לעתיד פלטה עם 36 גוונים ומשמאל – שורה של אימאג'ים שאנליים בשחור-לבן, כמו תיק קלאץ', נעל עקב, סיכת דש, כובע רחב שוליים והג'קט האייקוני של קוקו. כולם מוכנים לצביעה בנגיעת עכבר, כולל קווי המתאר השחורים, כך שתוכלו לצבוע בזהב את הלוגו המפורסם, ללחוץ על כפתור ההדפסה ולהכין תערוכת שאנל אישית משלכם. כשיימאס, עברו למשחק הזיכרון המדליק שבאתר, עם קלפים כמו בקבוק הבושם No. 5, דמותה של מדמואזל שאנל וסמלים מתוך התערוכה. אגב, ולמי שלא מתכנן ביקור החודש בבייג'ין, יכול להציץ באתר לכל אחד מחמשת אזורי התערוכה המושקעת שהוקמה במוזיאון, העוסקת בשפה ובמקורות ההשראה של שאנל וכוללת למעלה מ-400 עבודות ציור, וידאו, צילום, וכמובן דגמי אופנה מימי קוקו ועד קארל לגרפלד (המעצב הראשי הנוכחי של בית האופנה).

עד סוף היום, הכנו יחד תיק ערב ונעליים תואמות בשש גרסאות, צפינו בסרטון פרסומת מקסים בו מככבת ושרה הפרזטורית וונסה פאראדי, גילינו מהיכן נלקחה ההשראה ללוגו המותג, כיצד נאטם ידנית ומוחתם בשעווה כל בקבוק בושם שיוצא לחנויות, ואפילו מצאנו 6 צילומים נדירים של גבריאל שאנל בחזית חנותה הראשונה. לסיכום – עם מי צריך לדבר כדי לשבות עוד איזה שבוע-שבועיים?

לחוברת צביעה ווירטואלית של שאנל – לחצו כאן (עובד בעיקר על דפדפן גוגל כרום)

 

חמודי, אמא כבר מסיימת לשחק. מתוך אתר Chanel Culture

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה