06 באוגוסט, 2012

הישרדות VIP

במקום להחליף שמלה מאירוע לאירוע – השתמשנו בטריק הכי ישן בספר והתחדשנו באקססוריז השבטיים ומסיחי הדעת של O-shan

או שיש לנו ארבע חתונות בשבוע אחד, או חצי שנה של מדבר שומם. ומילא זה, עכשיו, אחרי שעמלנו לחבר בין כל המעגלים שמקיפים אותנו וכולם מזמינים את כולם, אין שום סיכוי למחזר את האאוטפיט שבנינו עליו עד ראש השנה. רגע לפני שאנחנו מבריזים וחותכים קשרים עם כולם, נזכרנו בשיטה של סבתא: אותה אדרת, בשינוי שרשרת.

ואם יש מישהי שיכולה לעוז ולהעשיר את מגירת התכשיטים שלנו, זו שלי לימור מ-O-SHAN. שלי, שהפליגה ושהתה במשך חודשיים באי מבודד במרכז האוקיינוס השקט, וחיה בשנה האחרונה על קו ישראל-הוואי, לא צריכה את בוקי ותורג'י כדי להתחבר להשראה האהובה עליה: ים, חופים, יאכטות, שוניות, הרי געש, עצי דקל, מנטות ריי והרבה שמש. בעונה האחרונה, תוכלו לראות בכל אחד מהתכשיטים שעיצבה בעבודת יד ובסדרות מצומצמות, שימוש בחומרי גלם שבטיים שעושים הרבה כבוד לתרבות הפולינזית: אבנים וולקניות, צדפים, פניני מים מתוקים, במבוק ואפילו בדי אלוהה מודפסים, השזורים על חבלים וחוטי דייג זרחניים יפים בעזרת קשרי ספנות מקצועיים שלמדה במהלך ההפלגה. אחת השרשראות שיכולה להציל אותנו מטביעה חברתית למשל, עשויה מפנינים אפורות ולבנות, קורלים לבנים, פליז מושחר, גולגולת אבן וקריסטל ירוק ענקי (בתמונה). בקולקציה העשירה והמגוונת תמצאו גם עגילים, צמידי פליז ושרשראות דקות, עדינות, עם נגיעות שבטיות רגועות יותר, וכל אחת מהן תוכל להעניק לכם חסינות לאורך כל העונה. ואם גם זה לא יעזור – שמועצת השבט בחתונה הערב תקפוץ לנו.

 

קולקציית Polynesian Sun בעיצוב שלי לימור: שרשראות – 1950-245 ש"ח (למעט דגמים בודדים יקרים יותר), עגילים – 245-795 ש"ח, צמידים – 245-695 ש"ח.
להשיג ב-O-Shan, מרכז בעלי המלאכה 17, תל אביב, טל': 077-7010074, וברשת רזילי ברחבי הארץ.

 

סבבה-5. שרשראות בהשראת ספנות ואוקיינוסים של O-Shan



השבט אמר את דברו. שרשרת קורלים לבנים, גולגולת אבן ופליז מושחר של אלוהה ביוטיפול. שרשראות מבדי הוואי מודפסים, חרוזי לובסטרים, פליז, צדפים ופרספקס

 

לייף-סייבר. שרשרת של O-shan


איך אומרים שיחוק בפולינזית? O-shan

 

 

אלוהה ביוטיפול. שרשראות מבדי הוואי מודפסים, חרוזי לובסטרים, פליז, צדפים ופרספקס

 

 

 

 

שודדי הפיראטים פוגשים את אנה ארונוב. O-shan

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה