02 בדצמבר, 2021

הכירו את המעצבת מיכל אבימור – ותיהנו מהנחה שעושה חשק לרמונט

הכירו את מיכל אבימור, בעלת סטודיו המעניק שירותי תכנון ועיצוב אדריכליים לכל סוגי הפרויקטים, בעיקר באזור תל אביב.

זו יכולה להיות דירה קטנה או חלל יוקרתי; בית פרטי עם גינה יפה או משרד חדש וטרנדי; אולי חנות שתמיד חלמתם לפתוח? מיכל יכולה לעשות הכל. החל מהתכנון הראשוני, תוך שהיא מקפידה על ניקיון עיצובי, דרך ארגון וניצול מירבי של כל החלל, ועד הפרט הקטן ביותר.

כל פרויקט מתוכנן תמיד בהתאמה ובהתחשבות בסביבה, כשמיכל מצליחה לשלב בין הצרכים והשאיפות שלכם – לבין תנאי המקום ומגבלות התקציב. קבעו פגישת ייעוץ עם מיכל אבימור – ותיהנו מהטבה שווה: 10% הנחה, בלעדי לגולשי מרמלדה מרקט!

הצצה לפרויקטים נבחרים של מיכל אבימור:

#1 לילה במוזיאון

מהות הפרויקט: הציצו אל חדרי שינה שונים בפרויקטים יפים בתל אביב. כולם תוכננו על פי קונספט הדירה הכללי והותאמו לצרכי ולאופי בני הבית. ובכולם – מיכל תמיד אוהבת לשלב יצירות אמנות של אמנים ישראלים נבחרים, שמוסיפים עניין וייחוד מקורי (צלם: נדב פקט)
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#2 לגדול על ברכי אמנות

מהות הפרויקט: חדרי הילדים של מיכל תמיד מספרים סיפור ומתוכננים בהתאם לקונספט הבית כולו, תוך התאמה לאופי הדיירים הקטנים; וחשיבה מיוחדת על התבגרותם בחלל הפרטי שלהם. בכל החדרים משולבות תמיד יצירות אמנות של אמנים ישראלים שונים (צלם: ליאור טייטלר)
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#3 המטבח המנצח

מהות הפרויקט: בואו לראות מה מתבשל בבתים של אחרים ובשלל מטבחים יפהפיים ומזמינים שמיכל עיצבה, בהתאם לתקציב ולמגבלות בשטח. כל אחד בסגנון שהולם את שאר חדרי הבית ומתוך חשיבה על צרכי בני המשפחה – החל ממקומות האחסון ועד המלחייה. נשאר לכם רק להחליט – אי או בר? (צלם: נדב פקט)
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

#4 אגדה אורבנית

מהות הפרויקט: לדירת דופלקס בתל אביב נבחר סגנון קלאסי-מודרני. הפרויקט כלל שינוי מבנה וייעוד החדרים, בחירת חומרים, תכנון המטבח, חדרי רחצה, מדרגות פנימיות, גופי תאורה וחפצי אמנות. והתוצאה? משרת רוגע ושלווה, הודות להקפדה של מיכל על ניקיון עיצובי ומינימליזם, בחירת צבעים בהירים, טקסטיל רך ועבודות אמנות שמוסיפות עניין ואופי לכל חלל (צלם: נדב פקט)
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

משפצים? עוברים בקרוב?
צרו קשר עם מיכל אבימור ותיהנו מ-10% הנחה!
עברו בקליק לטופס מילוי פרטים – ותגידו שמרמלדה שלחה אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה