13 בינואר, 2022

הכירו את מעצבת הפנים הכי אקלקטית בסביבה

משפצים? עוברים? ליאת ניר בלזר תלווה אתכם עד פרט הסטיילינג האחרון

ליאת ניר בלזר, מעצבת פנים כבר 19 שנים ובלוגרית של עיצוב ולייפסטייל, נהגה כבר מגיל צעיר לתלוש דפים ממגזינים ששיקפו בעיניה יופי וטעם טוב. לאחר השלמת תואר בבלשנות אנגלית ועבודה בתחום ההייטק, החליטה ב-2001 על שינוי והסבה מקצועית שתעשה לה חשק לקום בבוקר, עם זיקוקים בלב.

כעבור 3 שנות לימוד בתחום – החלה לעסוק בעיצוב פנים בסגנון שהכי מאפיין ומזוהה עימה – יצירתי, צבעוני, ססגוני ואקלקטי. תחת השראה שלא ניתנת להגדרה, שמגיעה מבפנים, מאינטואיציה ומהבנה של אנשים, ליאת מעצבת בתים המתוכננים לפרטי פרטים, מלאים ברגש ובנשמה, באוספים עוצרי נשימה וחסרי גבולות, ומתמחה בשילובי צבעים, תקופות, טקסטורות ועולמות שלמים; ובעיקר – בעיצוב שמזמין התעמקות, ליקוט והתכרבלות.

בואו לראות איך מקסימליזם עמוס – יכול להיות מסודר כבתצוגה מוזיאלית, איך זה כשהנשמה פרושה על הקירות, ואיך כל חלום שלכם יכול להשתקף בחללים מקוריים, שלעולם לא חוזרים על עצמם.

ליאת עובדת בדיאלוג ובשקיפות מלאה, מעניקה פגישות ייעוץ נקודתיות לריענון הבית והכוונה גם שנים אחרי.

צאו יחד למסע של עיצוב, שיפוץ או הלבשת הבית, רווי בבחירות והחלטות חשובות, חווייתיות ובטוחות. קבעו פגישה עם ליאת ניר בלזר – ותיהנו מהטבה שווה: 10% הנחה, בלעדי לגולשי מרמלדה מרקט!

הצצה לפרויקטים נבחרים של ליאת ניר בלזר:

#1 כל בית צריך סיפור

מהות הפרויקט: דירה שכורה בקריית אונו, שנועדה לשמש כפרק והתחלה חדשה, עוצבה מקצה לקצה במעטפת שלמה של סיפור חיים. בכל פינה ונישה, הוצבו אוספים, פריטים ורהיטים צבעוניים בעלי זכרונות ועבר נוסטלגי, חלק בלתי נפרד מדיירת הבית – המקיפים אותה באופטימיות וחיות. כל קיר ומדף – משהים את המבט להתעמקות מיוחדת, ומייצרים יחד חלל סיפורי, בית שכיף לצלול לתוכו
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#2 להכניס קצת צבע לחיים

מהות הפרויקט: שיפוץ בית דו קומתי במודיעין למשפחה בת 5 נפשות, שכלל הריסת קירות הפנים של קומת הכניסה, חלוקה מחדש של החלל הציבורי ושינויי מיקום פונקציות של מטבח ושירותי אורחים. אחרי הרחבת מפתחי אור בקומת הכניסה ,החלפת תשתית החשמל והריצוף בשתי הקומות, וכן תיכנון והלבשה של כל חדרי השינה והרחצה – נוצר בית רחב, מודרני, נקי מעומסים ושטוף אור, עם נגיעות של צבע באמנות ובפרטים הקטנים. כל חדר קיבל טיפול פרטני, שמתכתב עם צבעוניות הבית כולו
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#3 אני בתוך הבית נמצאת

מהות הפרויקט: הציצו לדירת המעצבת עצמה! אחרי סיבובים ומעברים, הגשימה ליאת את החזון שלה בדירת קבלן רחבה ומקסימה ברמת גן, המותאמת מכל פינה ועבר לצרכיה האישיים, מציגה לראווה את אוספיה הרבים, את כשרון האוצרות הייחודי, והטעם האקלקטי המרהיב והמקורי, שלא חוזר על עצמו לעולם. כך מצליחים לשדר בכל חדר ומרפסת – חמימות, אופי תוסס ואהבה לבית, מקיר לקיר. או כמו שליאת אומרת – "אבק לא מנהל אותי, הלב – כן!"
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

 

#4 הכפר הגלובלי

מהות הפרויקט: זוג מקסים שפנה לליאת לעיצוב פנטהאוס בגני תקווה, העמיד בפניה 2 צרכים עיקריים: 1. בן הזוג נעזר בהליכון ובכסא גלגלים ולכן מרחבי התנועה חייבו חישוב ותיכנון רחב מהממוצע; 2. בעוד הוא אוהב סגנון מודרני – היא מתחברת לכפרי. מזל ששניהם בעד צבעוניות. כך עוצב בית עם מטבח מודרני, פתוח ומזמין, חדר עבודה עכשווי, לצד סלון וחדרי שינה עם אלמנטים כפריים-רומנטיים, המשלבים את כל הרצונות והחלומות יחד
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה