22 בספטמבר, 2010

הכי אַפּ טוּ דייט

אם אהבתם את לוח השנה של ה"ספורטס אילוסטרייטד" אין סיכוי שלא תמותו על זה - לוח שנה עם מבחר בחורים בשם "Nice Jewish Guys"

עכשיו, אחרי שהתמרקנו מכל החטאים, הזדככנו היטב ואפילו ירדנו חצי קילו הודות לצום הקולקטיבי, הגיע הזמן למצוא בחור רציני ולהתמסד. עם כל הכבוד לאתרי ההיכרויות המקומיים, תסכימו איתנו שיש תחביבים מתגמלים יותר ומתישים פחות (ואל תכריחו אותנו לפרט). כדי להוכיח את רצינות כוונותיכם בשנת תשע"א הבעל"ט, ובעיקר כדי להוריד את קרובי המשפחה שוחרי הטוב מהעורק הראשי שלכם ("אבל מאמי, אבא ואני בסך הכל רוצים שיהיה לך טוב"), עשו לעצמכם טובה והתחדשו בלוח השנה המבריק "Nice Jewish Guys 2011", המציע תריסר נערי-חודש אמיתיים לחלוטין, ובעיקר הגונים, פנויים, אמריקניים למשעי וכנראה גם נימולים.

קחו לדוגמא את בריאן, רווק גיקי מתוק שמעיד על עצמו שהוא אוהב מיץ תפוזים ואת הסרט "אנני הול", ומשוכנע שהנכס העיקרי שלו הוא הבלורית האדמונית שסידר לו אבינו שבשמיים (אוהבים אותך, בריאן). וגם אם הוא, במקרה, לא עושה לכן את זה, תמיד יש את פברואר, מרץ, אפריל ומאי להתלבט ביניהם. בלוח השנה האופטימי הזה שוכנים יחד שווים יותר ושווים פחות, ממש כמו במדינת ישראל 2011, מה שגורם למעלעלים בו להרגיש עוד יותר בבית.  ג'ואיש פרינס, היר ווי קאם!

לוח שנה Nice Jewish Guys, מהדורת 2011 – 16 דולר (לא כולל משלוח)
להשיג כאן (האתר שולח מוצרים לארה"ב, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום קוריאה ומדינות נבחרות באירופה. משלוח לישראל אפשרי באמצעות האתר myus2.myus.com)

[PSGallery=212c6gswhq]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה