18 במרץ, 2010

הכתף – שיק!

מבין האתרים שגורמים אפילו לפחדני אונליין שכמונו לצאת לשופינג מקוון התבלט השבוע אתר רפליקות משובח המציע לנו גם להתאבזר בתיק ג'וצי חדש וגם להישאר עם עודף מ-200 דולר. יותר מזה?

כבר כמה שנים אנחנו מתלבטים נורא. מצד אחד יותר ויותר אנשים סביבנו נפתחים לעולם הקניות המקוון והבלתי נגמר, מצד שני, יש לנו בכל זאת פחד קדמון ובלתי מוסבר לשליחת מספר האשראי שלנו על גלי הסיבים האלקטרוניים. הד.נ.א הישראלי בעל התקן האנטי-פרייארי בילט-אין שלנו, מסרב להבין איזה אינטרס יש לסינגפורי אחד לשלוח לנו את האוזניות יד שנייה שלו שקנינו דרך Ebay – אם כבר שילמנו עליהם מראש? באמת לא ברור לנו.

אבל בין האתרים שגורמים אפילו לחוששי אונליין שכמונו לצאת לשופינג מקוון ומכוון היטב –  נמצא אתר התיקים sell-brand-bag.com שמשתייך לתעשיית אתרי הרפליקות. מדובר בהיכל אינטרנטי המוקדש כולו לעיצובים מועתקים של מותגי יוקרה (למי יש 840 דולר לתיק מקורי של מיו מיו?) ומרכז בין שורותיו את מיטב דגמי הקולקציות האחרונות והנחשקות של לואי ויטון, ברברי, שאנל, גוצ'י, הרמס, ג'ימי צ'ו, בוטגה ונטה, בלנסיאגה – והכתף עוד נטויה. ביחס לאתרים דומים השיטוט בו הרבה יותר נעים ונח ובלחיצת עכבר קלילה תוכלו ולבחור לכם את התיק שהכי אהבתם, לשלוח אותו לכל נקודה בעולם, ולהרגיש הכי שדרה חמישית, בלי לזוז מהלפטופ שלכם בחומוסיה השכונתית (זהירות, יש לכם טחינה על ה-enter).

אז מהיום (ומיד אחרי שנעבור את מחסום הקלדת 3 הספרות שבגב הכרטיס) במקום לרייר על הבירקין של שרה ג'סיקה, על הקלאץ' של קייט מוס, או על הקיטבג שסוחבת אחריה אנג'לינה באפריקה – נלקט לעצמנו אחד משלנו ונראה לשטן איך באמת לובשים פראדה (אוקי, אוקי, רפליקה של פראדה).

אתר תיקי רפליקה (מחיר משלוח לכל כתובת בעולם – 30 דולר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה