09 בנובמבר, 2010

הלבשה עליונה

קולקציית החורף של "מונה" תעזור לנו להתברג גבוה במצעד 'המתלבשת המחדשת'

כל כך בא לנו לפעמים להיות מושא הרכילות המשרדי בסיטקום אמריקאי. להיות ליום אחד אלה שאומרים עליהם מאחורי הגב –"ראית את השמלה שלה?" או "מאיפה לו הג'קט הזה?". והפלא ופלא, בעזרת הקולקציה החדשה והמתוקה של "מונה" יש לנו סיכוי לא רע להתבלט בשטח ולהוציא כמה עיניים אדומות מקנאה על הדרך. מזיק זה לא.

"מונה" הוא כינוי החיבה של מעצבת צעירה ונהדרת בשם מוריה חמד (וייסבורג), שהעמידה לכבוד החורף קולקציה שנייה שלה באווירה נוסטלגית, עם נגיעות בטי דרייפריות קלות. יש שמלה בגזרה צמודה וסקסית עם "שניץ" ורוד אחורי, יש חולצות כפתורים עם דש מעוגל בהדפסי דובדבנים או כלובי-ציפורים קטנים ומשגעים, יש שמלות רחוקות מהגוף עם שסע קדמי ומחשוף וי צנוע, ויש חולצה פרחונית יפה אחת שהחזירה לנו את התשוקה לקטיפה (חומר בעל ליטוף חד כווני ברור).

הקו היפהפה הזה, שנתפר אגב בכמויות קטנות (רוצו לפשפש!) נוטף כולו מנשיות פיפטיזית, לא מפחד להיות מעט צבעוני (גם כשסביב כבר מתחיל להיות מונוכרומטי-חלקית) ובעיקר מגיע בטווח מחירים שעושה נעימי לארנק. משגע.

דגמי החורף של "מונה" – 300-650 ש"ח
להשיג ב-"לימקה", שלמה המלך 2, תל אביב; "בלומה", אשתורי הפרחי 24, תל אביב; "נפוקה", דיזנגוף 196, תל אביב; או ישירות מסטודיו המעצבת בתיאום מראש – רש"י 46, תל אביב, טל': 052-3551366

[PSGallery=2tlnlf2i10n]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה