28 במרץ, 2012

הלו קיטים

טלפון אחד למעדניית יוז'י הוותיקה - ועל הכיריים שלכם ינחת קיט מושלם להכנת ארוחת החג, עם כל מה שהשף צריך, מהמנה העיקרית ועד התוספות. רק להכניס לסיר ולסחוט מחמאות

לא יודעים איך זה קרה, אבל השבוע החלטנו לנסוע באוטובוס מת"א לירושלים ובחזרה – חוויה שכבר שנים לא חווינו. בדרך הלוך, שמענו חיילת שואגת בסלולרי ומפרטת לעולם את הבעיות הגינקולוגיות של אחותה (איפה הצנזור הצבאי כשצריך אותו?), ובדרך חזרה קיבלנו שיעור מקשישה חביבה, שהתעקשה להרביץ בנו את כל התורה על "אגד" אחד: "אין מצווה חשובה יותר מכיבוד הורים", אמרה וחזרה ואמרה, גם כשהראש שלנו כבר היטלטל על כתפה בנמנום עמוק: "יותר מצניעות. יותר משמירת שבת. לכבד את ההורים, גם אם הם מרגיזים". ירדנו מהאוטובוס מלאי רגשות אשמה, צלצלנו לאמא ("אני באמצע הניקיון של הפריג'ידר, זה דחוף?") וסיפרנו לה איך בפסח הקרוב היא ואבא עומדים לצאת ממצרים – כלומר, מהמטבח – והכל בזכות יוז'י.

מתברר שמעדניית יוז'י הוותיקה (שישים שנה, שלושה דורות והיד עוד נטויה) מציעה קיטים של מנות עיקריות לחג, שמביאות אליכם הביתה את כל מה שצריך – בשר משובח, ירקות, תיבולים ופינוקים – וכל שנותר לכם לעשות הוא לגזור את אריזות הוואקום, להכניס לקדירה או לסיר, לתבל כאוות נפשכם ולשבת לקרוא את עיתוני החג. ניסינו את ערכת האוסובוקו עגל חלב שלהם, שהגיעה עם חמישה נתחי בשר מפתים, שקית ירקות טריים וניחוחיים שנפרסו ביד מקצועית, ציר ירקות במיכל נפרד, בקבוק יין ופחית עגבניות מרוסקות. לצידם המתין כרטיס מתכון מהודר: הנחנו אותו מול העיניים, עשינו בדיוק מה שביקש, וכעבור שעתיים וחצי (וריח שהטריף חמש קומות בבניין) הגשנו לשולחן את הקדירה הכי טעימה שבישלנו ever. לא טרחנו לעדכן את הסועדים שיש לנו סו-שף סודי שהכין עבורנו הכל מבעוד מועד, כדי שאנחנו נוכל לטעום מכל העולמות: גם לבשל בצ'יק צ'ק, גם להצליח בלי בעיה, וגם להתעלף מהפירגונים. אמא, עשי לכולנו טובה: שני קיטים כאלה, פלוס מרק עוף פלוס מנה אחרונה, וגם את תיהני מה"מה נשתנה" של הנכדים בלי להירדם באמצע. וכדי שלא תגידי שלא למדנו משהו באוטובוס מירושלים: הקומפוט עלינו.

קיטים מוכנים למנות עיקריות של יוז'י (10 קיטים שונים) – החל מ-110 ש"ח (קיט עוף ממולא ל-5 סועדים) ועד 449 ש"ח (קיט שוק טלה ל8-10 סועדים). המחיר תלוי בסוג הבשר ובמשקלו.
להזמנות ומשלוחים עד הבית – טל': 1700-50-1952 או באתר (המרשים!) www.yoji1952.com (חפשו את yoji1952 גם בפייסבוק). הציצו למטה בתמונות לפני ואחרי ההכנה.

 

מרגישים קצת ג'יימי אוליבר. ככה תקבלו את הקיטים של "יוז'י" (צילום: דניה ויינר, סטיילינג: אוריה גבע)



סוחטים מחמאות מסביב לשולחן. קיט שוק טלה, אחרי ההכנה (צילום: דניה ויינר, סטיילינג: אוריה גבע)



אמא, תראי מה בישלנו. קיט פאי רועים (צילום: דן פרץ, סטיילינג עמית פרבר)


 

 

[PSGallery=b3v9ii5nc4]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה