20 בנובמבר, 2012

הלקוח תמיד צוחק

יכול להיות שאנחנו נכנסים פה לזירה מאד אישית, ובכל זאת, מצאנו את עצמנו מזדהים עם התערוכה הבאה יותר מכל אחת אחרת: קבוצת אנשי קריאייטיב מאירלנד (מעצבי פרינט, מנהל פרסום, מאיירים, אנשי פוסט פרודקשן וביצועיסטים) חברו יחד כדי לתעל את התסכול שהם חשים מתלונות מרגיזות שמתקבלות מלקוחותיהם. כל אחד בחר את המשוב הגרוע האהוב עליו ביותר ואותו עיצב לכדי פוסטר או מודעה חדשה ומשעשעת למדי. כך למשל עוצב פידבק מקורי בו לקוח החליט כי "איריים לא יכולים לקרוא אותיות נטויות"; או "העץ חייב להיראות אמיתי, אבל הוא גם חייב להיות סגול"; "יש יותר מדי רקע לבן מסביב"; או אחד המרגיזים "אני אדע מה אני רוצה – כשאני אראה את זה", וכמובן הקלאסיקה של כל הזמנים "תגדילו עוד את הלוגו". כל אלו, ועוד פנינים שזר פשוט לא יבין, הוצגו בתחילת החודש בתערוכה שיתופית שכל ההכנסות ממכירת הפוסטרים (10 פאונד כל אחד, מתנה מושלמת למעצב) הוקדשו לבית חולים לילדים. ואם זה לא עושה קצת קתרזיס, אנחנו לא יודעים מה כן.

אגב, מי שרוצה עוד מהכיף הזה, או להוסיף תלונות שקיבל בעצמו – מוזמן להיכנס גם לאתר "לקוחות מהגיהנום" (סיפורי פידבקים משעשעים באנגלית) ולהצטרף לחגיגה. הלכנו לטנף בצד, תיכף נשוב.


לכל העבודות שהוצגו בתערוכה – היכנסו לכאן

 

הערה במקום. עבודה מתוך התערוכה של SHARPSUITS

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה