05 בינואר, 2010

המאחרות בנשף

נעלי סירה של מותג העיצוב האיטלקי Kartell המכונות "סינדרלה", יבטיחו לך שגם אם תאחרי לנשף, תצאי הכי מגניבה, נטולת מכאובי-עקבים וקלאסית, כמו שרק נסיכה מהאגדות יכולה

מסיבות הסילבסטר הסוערות הותירו אותנו עם עשור חדש ורגליים דואבות. ככה זה כשמפזזים כאילו אין מחר. אלא שהמחר הגיע, והוא צופן בחובו מסיבות נוספות, ממש בקרוב. ומה יעשו עלמות החן הבלייניות, שחושקות בנעלי מסיבה ראויות, נטולות עקבים ומכאובים? ינקטו בתכסיס העתיק של הרווקה המפורסמת ביותר בכל התקופות, ויצטיידו בצמד הנעליים הקרוי על שמה. שכן נעלי "סינדרלה", מבית היוצר של מותג העיצוב האיטלקי השווה Kartell הן נעלי הבלרינה המפתות ביותר שפגשנו בחלון ראווה מזה עידן ועידנים.

נעלי הסינדרלה, כך ביררנו בהביטאט (שמייבאים אותן בלעדית), הן גרסה קלה וחכמה לנעלי הזכוכית של הסינגלית מהאגדות. הן מעוצבות בתחכום, כולל חור בגב הנעליים שמאפשר לשאת אותן בנונשלנט על שתי אצבעות בדרך חזרה מחוף הים, כיאה לשתי יצירות שבאו לעולם בהזרקת פלסטיק גאונית. המעצבים טוענים שנעלי סינדרלה משלבות "קלאסיקה עם פוטוריזם", ואין צורך להיות בוגרי הפקולטה לאמנויות כדי להבין שהכוונה לנעליים מגניבות במובן הסולידי של המילה. חוץ מזה הן גם רחיצות, ונמכרות במחיר סייל עד סוף השבוע הזה בלבד. אל תעשו את הטעות הקלאסית ותחכו שהנסיך ירכוש לכן אותן, הרי אם לא תזדרזו – הן עלולות בקלות להפוך לדלעת.

נעלי "סינדרלה" של קרטל – 298 ש"ח (מחיר סייל)
להשיג בהביטאט, אבן גבירול 2, תל אביב, טל': 03-6951282, www.kartell.it

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה