03 באפריל, 2012

המסודר מכפר אז"ר

זה לא שולחן חג עד שאין איזה סידור פרחים מהמם במרכז. "פרחי בוקי" יפנקו אתכם עם הזר הכי שווה שאפשר, במחיר של גפילטע וחצי

מכירים את אלה שכבר ביום ראשון קיפלו מפיות, הציבו אותן בתוך כוסות יין, ומאז הם מנגבים אבק דמיוני מצלחות המנה הראשונה, עד בוא האורחים (בשישי, להזכירנו)? אנחנו ממש לא כאלה, ברור שלא, ובכל זאת תהינו בקול רם, בשיחת ברזייה במשרד, איך נקשט את שולחן החג בעיטורי אביב דלי תקציב. קולגה טובת לב, שהייתה בעבר מפיקת אירועים, חלקה איתנו סוד מקצועי יקר ערך, אותו אנחנו חושפים כאן לאוזנכם בלבד. היא שרטטה לנו מפה על מפית, ומיהרנו בעקבותיה לפאתי רמת גן. שם, בלב כפר אז"ר, מצאנו את בוקי.

שלושה דורות עובדים ב"פרחי בוקי" – מקום פורח במלוא מובן המילה, שמוכר פרחים טריים במחירים סיטונאיים. האמת היא שפגשנו אפילו את הדור הרביעי, שכבר מגיע לעבודה (אבל עדיין על הידיים של אמא). כעסק משפחתי לכל דבר ועניין, לא משקיעים שם בפרסומות נוצצות, אלא בעבודת כפיים ובטיפוח פרחים מכל זן וסוג שעולה בדעתכם. לקראת החג, או בכלל, אפשר להצטייד שם בזרים טריים ומרהיבים במחירים אטרקטיביים (אבל אל תבואו בשביל שלוש גרברות, וגם לא בשביל סידורי או משלוחי פרחים, כי הם לא עושים). למי זה מתאים? למי שצריך לפחות חמישים פרחי כלנית, או עשרה סייפנים, או חמישים נוריות, ולכל מי שאוהב את הצבעוניות המתפרצת של אגרטלים וכדים אביביים על שולחן הסדר. ראינו שם אנשים עם פרצוף מבין עניין שהילכו מחוייכים בין הדליים הגדולים והעמיסו מכל טוב. ישר הרגשנו דגדוג בידיים: לא שאנחנו שוזרים כה מוכשרים, אבל בטח נצליח לאלתר סנטר-פִּיס מהמם למרכז השולחן. עכשיו רק צריך להתאים את צבע המפיות וגוון הגפילטע. סליחה, אולי יש לכם ציפור גן עדן באפרפר עם נגיעות כתום?

פרחים במחיר סיטונאי – 25-50 ש"ח לחבילה גדולה
"פרחי בוקי" (ליברמן לנדו בע"מ), דרך שיבא (מאחורי משתלת הסוכה), כפר אז"ר, טל': 03-5347731 (נכנסים לכפר, פונים שמאלה ומיד שוב שמאלה למגרש החניה). מפת הגעה ב"צרו קשר" באתר – www.bukiflowers.com.
פתוח בימים ראשון-שישי – 06:30-15:30. בשבת סגור.

 

כל פריים - גלויה. "פרחי בוקי"

 

 

 

איך יודעים שבא אביב? "פרחי בוקי"

 

One thought on “המסודר מכפר אז"ר

  1. עינב הגיב:

    שלום
    האם יש לכם קו חלוקה לצפון הארץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה