02 בפברואר, 2016

המספריים של אפרת

אפרת חסון דה בוטון מכינה פורטרטים מפוסלים מנייר, שהופכים כל צילום משפחתי לאמנות. סופסוף תמונה שלנו בלי קמטים

חוץ מלהעביר לגננת תמונות לקראת מסיבת יום המשפחה (זה חייב להיות עדכני או אפשר גם מלפני שהיינו משפחה?), לא ממש תיכננו פעילות משותפת לציון הנס הזה, שיחול בשבוע הבא. אבל הנה, יש מי שדואגת להזכיר לנו למה אנחנו עדיין גרים יחד, ויכולה להפוך את המועד הבעייתי – למשהו מקסים ממש.
 
אפרת חסון דה בוטון – מאיירת, מעצבת ואשפית נייר שאתם לא מאמינים – מציעה לכם לשלוח לה צילום משפחתי בכל הרכב שתבחרו ולקבל אותו חזרה כתמונת פורטרט מפוסלת בנייר, מרהיבה, תלת מימדית וממוסגרת, שלא תפסיקו לקבל עליה תגובות (סבתא, פני את המדף מעל הטלוויזיה). זה יכול להיות רגע מבויים של כולם מחייכים על הספה, או פריים מפדח ששווה הנצחה על הנייר, או סתם דיוקן עצמי נקי (של אמא מצטלמת לוויזה לתאילנד). אפשר ומומלץ לצרף לאפרת גם קלוז-אפים של כולם בנפרד, או תכונות שחשוב מאוד לדעת ("סבא שרוף על מכבי, אוי ואבוי אם נוגע בו אדום!"). ומכל אלו היא תאייר סקיצה אחד-לאחד בעפרון, או דווקא תביים אתכם מחדש לפי פרשנות הומוריסטית משלה עם אייקונים מייצגים, תלוי בכם. אחרי שתאשרו את הסקיצה או תעבירו לתיקונים אחרונים (נמשים, קרחות, כרסים – זה רגע האל-חזור), חכו שבוע-שבועיים – והופ! תהפכו לעבודת אמנות.
 
אפרת, שלמדה איור ועיצוב גרפי בבצלאל, מספרת שהכל התחיל מעבודות אישיות שהכינה, מניירות יפים שאספה במשך שנים, ובעקבות תגובות אוהדות החלה לגזור ולהדביק את כל מי שביקש. בין לבין, היא גם מאיירת על ספלים וצלחות קרמיקה, מעצבת סביבונים ומעבירה סדנאות נייר מהן תוכלו לצאת עם פורטרט אישי שעיצבתם בעצמכם. לקראת האיוונט הממשמש או כל תאריך אחר – תנו לאפרת להוציא החוצה את הנמר מנייר שבכם.
 

פורטרטים מפוסלים בנייר – במבצע 1+1 מתנה עד סוף פברואר: 2 תמונות ב-1,200 ש"ח + מע"מ (23 ס"מ על 23 ס"מ, ממוסגר. באיסוף עצמי מתל אביב).

להזמנות או הרשמה לסדנאות – באתר, בפייסבוק, בטל': 052.3899029 או במייל: [email protected]. הסדנאות הקרובות: 12.2 ב-09:00, או 18.2 ב-16:30. תמונות מסדנאות קודמות באינסטגרם.

 

לוקינג גוד עילי! פורטרט של אפרת חסון דה בוטון

לוקינג גוד עילי! פורטרט של אפרת חסון דה בוטון

 

 

רני רהב? פורטרט מפוסל בנייר

אחד לאחד. פורטרט מפוסל בנייר של אפרת חסון דה בוטון

 

 

ואפשר גם להוסיף אייקונים מייצגים. Efrat Hasson De Botton

ואפשר גם להוסיף אייקונים מייצגים. Efrat Hasson De Botton

 

 

בתהליך היצירה. Efrat Hasson De Botton

בתהליך היצירה. Efrat Hasson De Botton

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה