31 במאי, 2012

המתיקות שאחרי

מקונדיטוריית "בייקברי" תוכלו לצאת גם עם קינוחים מטריפי אינסולין - וגם עם כלי הגשה מטריפי אושפיזין (שנשארים הרבה אחרי הפירור האחרון)

בבוקר שישי חם במיוחד, הזמינה אותנו חברה לשיטוט (שלא לומר השתרכות) ברחוב דיזנגוף בתל אביב, במטרה לדוג נעליים לחתונה "אבל שלא יראו כמו נעליים לחתונה". לאלוהים הפתרונים. ברגע של חולשה, הסכמנו להצטרף, אולם רק לאחר הבטחה שעושים עצירת ביניים ב-"בייקברי" – קונדיטוריה מתוקה, שנראית כאילו האדריכלית של עמי ותמי העניקה לעצמה חופש עיצובי עד הסוף.

אורנה שטיינלאוף, שפתחה את בית הקפה הססגוני והמפתיע הזה לפני שנה, מציעה חבילה גאונית: את כל מגוון המתוקים והמלוחים שנאפים במקום בוקר-בוקר, ומציצים מכל מדף ונישה בחנות – תוכלו לקנות ולהגיש על כלי בית אולטרה-צבעוניים, אותם מייבאת אורנה במיוחד מגרמניה. על עמדת התנור והמקציף שמעל בית הקפה, עומדת הקונדיטורית ליהי בקר, שהרכיבה תפריט חלומי ואינסופי עם כמעט כל מה שיכול לבנות (או להרוס) את התיאבון: טארט פירות ופטיסייר, עוגת בראוניז, מקלות פרמז'ן, לחמניות מיני, פחזניות, בלינצ'ס, מקרונים בטעמים, קינוחי טירמיסו, נשיקות מרנג, בריוש חמאה עם תפוח ורוקפור, עוגות שמרים אישיות, שטרודל, בישקוטים, קאפקייקס עשירים, קישים מלוחים, פטיפור שוקולד רושה, מרמלדות טבעיות, ועוד. את כל זה ויותר, תוכלו להעמיס הביתה על מעמדי עוגות יפהפיים עם כיסוי פעמון זכוכית, על צלחות לעוגיות 3 קומות סטייל מרתה סטיוארט, או פשוט לשבת בכיסאות שבחוץ ולקרוס מיד על כל הטוב הזה. לאחרונה, נוספו לתפריט גם עוגות בצק סוכר לאירועים וחתונות, בעיצובים שגרמו לחברתנו לשקול להחליף קייטרינג.

אנחנו, שהחזקנו את עצמנו לא לשדוד את הויטרינה כולה, התרכזנו בריבוע גדול של בראוניז דחוס בשלושה-שוקולדים (מריר, חלב ולבן) מעולה, ולקחנו לדרך עוד קופסת עוגיות מקרמיקה בצורת קאפקייק, מלאה ב"וופי-פאי" – סנדביץ' משתי שכבות של עוגיות נימוחות עם ליבת קרם מרשמלו או קפה טירמיסו. מה אתם יודעים? מתברר שדווקא אפשר לאכול את העוגה וגם להשאיר שלמה.

קונדיטוריה וכלי הגשה צבעוניים של "בייקרי" מאפים: החל מ-3 ש"ח (לטראפלס) ועד 160 ש"ח (עוגת שחיתות שוקולד), כלי בית – בין 50-250 ש"ח. ניתן להזמין מוצרים ללא סוכר או גלוטן, ועוגות ומגשים לאירועים.
להשיג בחנות כלי הבית של בייקברי, או בקונדיטוריה – דיזנגוף 154, תל אביב, טל': 052-2426136, ראשון-חמישי 08:00-20:00, שישי עד שעה לפני כניסת השבת.

צילומים: חגית גורן, בני אדם, דודו אזולאי.

 

 

אהבנו את הראש. מרמלדה וכלי בית של "בייקברי"

 

 

 

בקרוב אצלכם. עוגות חתונה וימי הולדת של "בייקברי"

 

 

קרייבינג צהריים. בריוש תפוח ורוקפור, מגש אירועים של "בייקברי"

 

 

 

 

[PSGallery=br10u41s9q]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה