25 ביולי, 2011

הנאה כפולה ומכופלת

עטרה אופק מפרגנת ל-DVD שמצליח להפוך את לוח הכפל לדבר הכי חם אחרי ג'סטין ביבר

גילוי נאות: שרית סרי היא חברה שלי, אבל האם זה צריך להפריע לי להתפעל מכמה שהיא מוכשרת? להפך, לדעתי. גם אלמלא ידעתי מזמן שמדובר בשֵדה אמיתית, פצצת יצירתיות מרוכזת, הייתי מתפעלת מ"כיף כפל", מופע מוזיקלי ללימוד לוח הכפל שהבחורה הגתה, יצרה והפיקה, ב-DVD ובדיסק שמע. ואם מישהו עדיין לא משוכנע שמדובר במוצר חיוני, לי אישית ידוע על כמה תלמידי תיכון חמודים (בלי שמות) שהתייאשו מלוח הכפל עוד ביסודי ולא מכירים אותו עד היום.

אז בשבילם זה אולי קצת מאוחר לצפות ב"פסטיבל שירי לוח הכפל", אבל לבני 5-10 זה בדיוק הזמן. צפיתי בסרט עם ילדון שאוטוטו עולה לכיתה אל"ף, ויודע לחבר איכשהו בעזרת האצבעות, כך שלא ציפיתי לקשב מי יודע כמה (תרתי ותלתי משמע, כמובן), אבל הזאטוט ישב מרותק ומחייך מאוזן לאוזן, ואפילו קלט כמה כפולות פשוטות. ואיך לא? הרי עצם הרעיון ללמד את לוח הכפל בעזרת פסטיבל שירים הוא כבר שיחוק כשלעצמו; תוסיפו לזה שיר מתוק וקליט לכל כפולה, עם עשרות ילדים חמודים ששרים ורוקדים, עם אברי גלעד כמנחה הפסטיבל, תומר שרון כלוח הכפל ומתי סרי בתפקיד המורה, וקיבלתם רווח נקי בריבוע. מש"ל.

"כייף כפל" – DVD ודיסק שמע ללימוד לוח הכפל מאת שרית סרי, כולל חוברת מילים לשינון (מוסיקה: דני רייכנטל, מנחה: אברי גלעד, במאי: בני כרמלי. הפצה: אנ.אמ.סי, 42 דקות) –  49.90 ש"ח
להשיג בחנויות ספרים, דיסקים וצעצועים

 

עטיפת הדיסק "כייף כפל"


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה