18 במאי, 2010

הנני קאן

תחרות סרטוני הפרסומת של יוטיוב ו-"cannes young lions" יוצאת לדרך, ובין המתחרים - סרטון ישראלי מבריק. צפו ותאהבו

משנה לשנה, עולה ומתבלטת לה סצינת הפרסום הישראלית. יותר ויותר עבודות קריאייטיביות שהגו מוחות ישראלים זוכות להכרה בינלאומית, ואנחנו גאים בהם לפחות כמו בעדה יונת. דוגמא לתחרות מחו"ל שכבר שמה עלינו עין, היא "48Hour Ad Contest" של אתר יוטיוב ו-"Cannes Young Lions", שמזמינה מוחות צעירים (18-28) ליצור ולהעלות סרטוני פרסומת חברתיים תוך 48 שעות מרגע חשיפת הבריף (המשימה), ומזכה את המקום הראשון (זה שזוכה להכי הרבה צפיות) בכרטיס ישיר לתחרות הפרסום היוקרתית בקאן. שנה שעברה, זכה בשיא צפיות ובמקום הראשון בתחרות סרטון ישראלי בשם "המדחום", עבור העלאת המודעות להתחממות גלובלית, שיצרו רועי כהן (מ-"Y&R אינטרקטיב") והצמד דורי בן ישראל וגיא דיין (מבלוג "המזבלה"). אם תשאלו אותנו, ולאחר שתראו את הסרטון של אוראל ביתן וג'סיקה קלברמן, יש בהחלט מצב להוציא דאבל כחולבן.

השנה הוקדש הבריף לעמותת הצדקה WaterAid אשר דואגת למים נקיים וכלים סניטריים למדינות במצוקה, כשעל כל סרטון (באורך של עד דקה וללא פסקול) לגרום לכמה שיותר אנשים לחתום על העצומה שלהם, הקוראת למנהגי העולם להציל אלפי ילדים שמתים מדי שנה משתיית מים עכורים ותת-תנאים היגיינים, תחת הסלוגן החכם Don't Let It Drop (גם "אל תתנו לנושא ליפול" וגם "טיפה"). 48 השעות אמנם כבר עברו, אבל יש לכם עדיין הזדמנות להשפיע: היכנסו לאתר התחרות המיוחד (מהיום ועד 23.5.10), הקלידו בחלון החיפוש dirty water world leaders, שמו של סרטון מצוין ומבריק באמת שיצרו אוראל וג'סיקה מישראל, ולחצו המון המון פעמים על LIKE. הסרטון שלהם משתתף גם בתחרות קריאייטיב בינלאומית נוספת מבוססת LIKE בה יזכו 2 הסרטונים עם כמות "החיבובים" הגדולה ביותר שתירשם דרך יוטיוב. שיהיה בהצלחה בנות ואל תשכחו להודות לנו בנאום הזכייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה