25 ביוני, 2008

הסדרניות

שירות סידור הבתים "מלאכת בית" הוא בדיוק מה שמגירת הגרביים סלש פילמים סלש מדי צופים שלכם צריכה

אנחנו מוכנים להתערב שעדיין לא החלפתם חורף בקיץ ושארון הבגדים שלכם נראה כמו מחסן אחרי מלחמה. ואם תרשו לנו נסתכן ונאמר שהבית שלכם (בדיוק כמו שלנו) כולל ערמות אינסופיות של ניירת (חשבונות מ-97'), ביגוד ישן (מדי צופים מ-81') והמוני חפצים מיותרים (קופסה לתולעי משי מ-78').

מירב כורי ויעל וינשטיין, בנות "מלאכת בית", הקימו את העסק שלהן בדיוק בשביל להיכנס לכם למגירה של הגרביים והתחתונים, אבל לא צריך להתבייש. לדבריהן היום זה כבר לגיטימי להזמין מישהו שיסדר לך את הבית ממש כשם שזה נפוץ להעסיק עוזרת בית או ללכת לפסיכולוג. השתיים מסדרות בתים לפני ואחרי מעבר דירה, אבל רוב עבודתן מתרכזת בסידור בלגן שצומח לכולנו בבית בלי סיבה מיוחדת.

ומה עם נוסטלגיה לחפצים שאגרנו? כנראה שזה לא הזמן והמקום אבל אם זה מנחם אתכם שתי הסדרניות החרוצות לא מבקרות אף אחד ולא כופות את דעתן (גם אם ברור שלעולם לא תעשו שימוש בפילמים ששמרתם מהטיול במזרח לפני 15 שנה). הן רק מכוונות ומייעצות. אחרי שהן ייצאו מביתכם תרגישו שאפשר להתחיל לנשום ושפתאום יש מקום לכל דבר, אפילו שאתם חמש נפשות שגרות בחדר וחצי.

שירות סידור בתים – החל מ-220 ש"ח (לשעה) ועד 1,400 ש"ח (ליום עבודה – 7 שעות)
לפרטים נוספים – "מלאכת בית" – מירב כורי ויעל וינשטיין,
www.m-bait.co.il, בלאגן ממוצע בדירת 3-4 חדרים לוקח בין יומיים לארבעה לסדר. השתיים מסדרות בתים בעיקר באזור המרכז (גדרה-חדרה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה