15 בדצמבר, 2009

הסירים של זוהר

זוהר רוקמן פותחת את הסירים ואת התיאבון ומציעה לכם את "פודיזם" - שיטה שמתמקדת בתכנון, קניה ובישול של ארוחות בריאות ומזינות. ביי ביי אמנטל

לא איכפת לנו לבשל מדי פעם, באמת. אחת לכמה זמן תוקף אותנו הרצון להיכנס למטבח ולהראות לו מה אנחנו יודעים. זה מסתיים בדרך כלל בתלולית שניצלים מטוגנים קצת יותר מידי או בכל מתכון אחר שלא מצריך יותר מעשר דקות. בשאר הימים אנחנו מרחמים על עצמנו ועל התזונה הלקויה שלנו, מנשנשים חסה, קרקרים וביצי קינדר ומייחלים ליום שבו נפגוש מישהי כמו זוהר רוקמן.

רוקמן,  שעבדה בעבר במנטה ריי, בדרך האוכל וברביבה וסיליה, היא גם מטפלת שיאצו בכירה שמושפעת מעקרונות הרפואה הסינית. את כל הכישורים הללו רתמה לטובת ה"פודיזם" – שיטה שמתמקדת בתכנון, קניה ובישול של ארוחות ומסייעת בתכנון השבועי (או החודשי) של התזונה הבריאה והמזינה. באתר שלה מציעה רוקמן תפריטים ותבשילים מפתים ובריאים ומכל הסגנונות כמו קציצות בקר בבמיה, קציצות אפויות עם טחינה, ירקות ממולאים בקינואה עם עשבי תיבול וצימוקי אוכמניות, צ'יקו קארי מעולה ועוד מנות שיגרמו לכם עונג גדול. אפשר להיפגש איתה לצורך תכנון חד-פעמי של תפריט אישי/משפחתי (שמסדר את הראש, את החיים ואת רשימת הקניות), אפשר להזמין ממנה ארוחה חד פעמית או בישולים לאירוע מיוחד ואפשר גם להתמכר למטבח שלה, וזה כנראה קורה ממש בקלי קלות. אמא, אל תקחי את זה אישית.

"פודיזם – תכנון ובישול ארוחות בריאות" – פגישה לתכנון ארוחה – 180 ש"ח (לשעה וחצי), ארוחה בת 3 מנות – 45 ש"ח
לפרטים נוספים – זוהר רוקמן, טל': 050-4380135

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה