06 בפברואר, 2022

העדלאידע של מרמלדה

נבחרת מעצבות מוכשרות ומומחיות, מציעות תחפושות מרהיבות, אביזרים מגניבים ורעיונות מקוריים לפורים, בעבודת יד ובהתאמה אישית מיוחדת. הכי קסטיום-מייד

אגם הברבורות. התחפושות המהממות של סטודיו "בובל'ה"

לא יודעים אם אתם כבר על זה, אבל החג הכי שמח ומבדח (או מלחיץ ומפדח) – כבר ממש בפתח. ובכן, אם טרם הזמנתם מסין תחפושת "מיכל-הדליקה" (שמגיעה גדולה ב-4 מידות מהגדולה שלכם); או אם אתם חוששים שהקטנה תחליט ברגע האחרון שמיצתה את אלזה (לט איט גו באמת!); ובהנחה שאין לכם שום רצון להקריב את הווילון של הבית לטובת "פסל החירות סקסית" – הגעתם למקום הנכון. זהו – אין לכם מה לחפש יותר. כלומר יש. כלומר, נו, הבנתם: מצאנו עבורכם כל מה שחיפשתם לחפש. אבל לא סתם. כי במרקט כמו במרקט – מדובר על רמה מעל של תלבושות, כאלו שלא יהיו לאף אחד, באף מצעד, שמעצבים עבורכם בעבודת יד, ובהתאמה אישית מושקעת במיוחד. קסטיום-מייד, תרתי משמע.

ריכזנו נבחרת של מעצבות תלבושות ואביזרים מומחיות, מוכשרות כשדות, יצירתיות, מיומנות ועם יד יציבה על האקדח דבק-חם. כולן תיכננו, ציירו, תפרו פאייט-פאייט, חיברו טוּ ל-טוּּ, רקמו, יצרו ועיצבו ידנית שלל תחפושות מרהיבות, מקוריות, מלאות בפרטים קטנים, אהבה ונחישות להפוך את חג פורים – לחג גדול לילדים, בכל גיל (כן, גם לאלו שמתכננים על 'גמד-ענק' במשרד). אבל בעיקר עבור מי שמחכה כבר 3 סגרים ו-30 בידודים – כדי לצעוד בחוצות בתחפושת הכי מקום ראשון שאפשר. כי חברים, מסתמן שהשנה מגיע לנו להפגיז.

הצטרפו לעדלאידע של מרמלדה ובואו לבחור לכל ליצן קטן נחמד – את האלטר אגו שהוא הכי מפנטז עליו. ומבחינתנו? הו מי יתן ובא פורים לחודש, לחודשיים! חופשי.

#1 סטודיו "בובל'ה"

המחפשות: שולי אלקיים ולימור אלקיים-סרי
לכו חפשו: שולי ולימור, אם ובת מוכשרות ויצירתיות, מעצבות כבר שנים יחד שמלות יפהפיות לשושבינות, לאירועים ומסיבות מצווה – וכולן בלתי נשכחות וחגיגיות במיוחד. פעם בשנה, מציע הסטודיו המשותף שלהן מגוון חדש של תחפושות מקוריות, בעבודת יד מיומנת ובסטייל מדויק מאוד, שידברו אל כל קשת הטיפוסיות שלכם: זה הזמן להחליט מי מלכת הלבבות ומי שלד מקסיקני? מי דלמטית ומי ערפדית? ברבורה או פאנקיסטית? פיראטית מול ילדת קשת-בענן, מכשפה .VS סוכריה, שטן או חד קרן? הפורים הזה – הכל אפשרי.
להשיג בחנות של סטודיו "בובל'ה", החל מ-299 ש"ח

 

#2 סטודיו "אצבעונית"

המחפשת: לימור יוסלוביץ-כהן
לכו חפשו: לימור, מעצבת תלבושות מומחית לאורך כל השנה, מציעה בכל פורים סדרת תחפושות מקוריות ומפעימות לגדולים ולקטנים, בעבודת יד מושקעת עד התפר האחרון, כולל שלל דמויות בפרשנות אישית – כמו קופידון, הקאסט של 'אלאדין', ד"ר דוליטל, פינוקיו, דחליל, עוץ-לי-גוץ-לי, רונלד-מק'דונלד, בילבי, הג'וקר, צב נינג'ה, בובת כרוב, צ'אקי ורבים אחרים. אם בפורים כל העולם במה, בואו להתחפש כמו בתיאטרון אמיתי.
להשיג בחנות של סטודיו "אצבעונית" , החל מ-200 ש"ח

 

#3 "בד בבד "

המחפשים: מרכז התעסוקה והמלאכה של קיבוץ מעגן מיכאל
לכו חפשו: בהנחיית מעצבות מומחיות, תופרים הפנסיונרים, ובעיקר הפנסיונריות של מעגן מיכאל – מוצרי טקסטיל יפהפיים, ומשחקי עץ עדכניים בסטייל משגע. הכל בעבודת יד מדוקדקת והקפדה על כל גימור. לכבוד פורים, תמצאו אצלם שלל סטים רכים ונעימים, שכיף ללבוש כל השנה, בעיצובים מקוריים ומיוחדים, של חיות בר שונות שאין לאחרים – תנין, סוס, נחש, פנתר, פיל, פינגווין, דוב, לטאה, אייל, פנדה, הפנתר הוורוד, פלמינגו, פיקאצ'ו, ואפילו עליקמא הקטן. להתחפש ולהרגיש הכי נעים, חופשי ורך.
להשיג בחנות "בד בבד" , החל מ-90 ש"ח

 

#4 "פיצי – בגדי מעצבים לילדים "

המחפשת: סימה טוחמאי
לכו חפשו: כבכל שנה, יוצא לדרך בבוטיק של סימה – מצעד פורימי ושמח של שמלות ואאוטפיטס מתוקים לקטנטנים, כמו גם אביזרים לתחפושות מגניבות וצבעוניות במיוחד, בעבודת יד מקורית: ליצנית, פלמינגו, "ילד-סוכר", טווסית, סוכריה, ברבורה, אינדיאנית, ילדת ממתקים, חמניה, אייל, חדר קרן, תות לפעוטות, ועוד. פתחו ת'סטורי – זה הולך להיות החג הכי מתוק שיש.
להשיג בחנות של "פיצי בגדי מעצבים לילדים ", החל מ-100 ש"ח

 

#5 "תעתועים – קעקועים זמניים "

המחפשת: נוית שם
לכו חפשו: הילד חולם להיות מקועקע סטייל ג'סטין ביבר? האמצעית מבקשת כמו בילי אייליש? אולי אמא ואבא רוצים לערב אחד להפוך לאסירים משוחררים באווירת מורדי ונטלי אוקנין? הכירו את החנות "תעתועים" (השם הכי קולע שפגשנו, נקודה) של נוית שם, מאיירת, גרפיקאית ובעלת סטודיו לאנימציה "אבועגלה"; המעצבת קעקועי מים זמניים מדהימים, כולל איור אישי בדמותכם, שמעשירים ומרימים כל אירוע, מסיבה, ימי-חברה, חתונה מגניבה, וכמובן – את פורים. בואו להציץ למגוון מסחרר של דוגמאות ודמויות, להזמין עיצוב בהתאמה אישית ולהתחפש ליום אחד לרוכבת הארלי קשוחה, לראפר מחוספס או כל תעתוע שתבחרו.
להשיג בחנות "תעתועים – קעקועים זמניים ", החל מ-30 ש"ח

 

#6 Coline

המחפשת: נטליה כהן
לכו חפשו: הגרביונים של נטליה, לא רק איכותיים ועמידים במיוחד, הם גם היחידים שמציעים הדפסים לא שגרתיים בעיצוב מקורי, שכיף ללבוש כל השנה, ובעיקר בחג שבו אפשר להפוך מיד ובלי להתחייב לדמויות שרגליהן הולכות לפניהן. כמו הארלי קווין, מלכת הקלפים, מדענית, מוזיקאית, סטודנטית או דקסטרית רצחנית. החג הזה – הצביעו ברגליים.
להשיג בבוטיק COLINE, החל מ-80 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה