09 בנובמבר, 2009

העיר באפור

עם כל הסימפטיה לאפור, שווה להיזכר לפעמים כמה ירוק או כתום יכולים להרים את המצב רוח ולשמח את הרישתית של העין. תנו לעליונית של CUSTO BARCELONA לצבוע לכם את היום מחדש

בשביל לצאת אופנתיים צריך קודם כל לשלוט ברזי האפור: איזה אפור מתאים לבילוי משפחתי, איזה אפור לדייט רומנטי ואיזה אפור הולך טוב עם בראנץ' של שבת בבוקר. זה ככה כבר כמה עונות וקשה שלא להיסחף. אפור על כל גווניו החל מבהיר ועד שחור מעושן זה הכלל המנצח. תשננו את זה ולמדתם (כמעט) את כל התורה. אחרי זה מומלץ לשנן את הפרק שעוסק בתולדות הסקיני ואז בכלל, סנדרה רינגלר ואתם – עין בעין. עד כאן המדריך המקוצר לסבתות מגניבות שרוצות להיות עוד יותר מגניבות.

אבל עם כל הסימפטיה לאפור, לפעמים בסתר לבנו אנחנו מתגעגעים קצת לאדום ולכחול ואפילו בימים ממש ממש קיצוניים גם בא לנו על הירוק (אל תגלו, יפטרו אותנו). בימים כאלה אנחנו נזכרים במותג הצבעוני, המקושקש והמצוין custo Barcelona. הקולקציות מאופיינות בהדפסים עמוסים ואוונגרדיים, בגזרות מחמיאות במיוחד גם לנשים וגם לגברים ובשילובים מפתיעים של חומרים כמו משי וצמר. בחנות Brandy שמחזיקה פריטים מהקולקציות מצאנו עליונית שיותר מהכל הזכירה לנו טווס וכשמדדנו אותה הרגשנו כל כך פראיים שאף לא יוכל לעצור אותנו.

ולא, לא ננטוש את המונוכרומטיות המהורהרת שתואמת לעיתים קרובות את מצב רוחנו הנוגה, אבל עם זאת הבטחנו לעצמנו שלא נזנח את כל שאר צבעי הקשת. זה מה שחסר לנו עכשיו – להסתכסך עם הסגולים.

עליונית – 774 ש"ח
להשיג  ב-Brandy, איינשטיין 40, קניון רמת אביב, תל אביב, טל': 03-6429998, www.custo-barcelona.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה