08 בדצמבר, 2021

הפיצה הכי משפחתית

ערכת "שפצ'יק" האולטרה-מושקעת, מציעה כל מה שצריך לחוויה ביתית כיפית וטעימה: ספר מקורי המותאם לכל סוגי המשפחות, משחק אמת או חובה, הפתעות שוות, הגרלה סודית ומרכיבים להכנת פיצות בתוספת צחוקים מעל. בואו להיזכר יחד מה הטעם בערב משפחתי

משפחה זה כל הטעם. ערכת "שפצ'יק" עם ספר, משחקים, הפתעות ומצרכים לאפיית פיצה

תזכירו לנו לכמה זמן הספיק הכד הקטן ההוא? לא, פשוט הוזמנו לכ-70 הדלקות-נר פלוס מינוס, והבעיה היא שבאף אחת לא ראינו שדאגו לסופגניות-מזרק-אינסולין, במלית אטרופין וטוויל עם תור להשתלת לבלב מעל. כך שבעוד אנחנו מתמודדים עם נזקי החג ושלל מבחני העמסת-סוכריו, החלטנו שדי – מסורת שמסורת! לכל אירוח מעתה או סתם ערב פנוי בבית – אנחנו מביאים איתנו את מארז "שֶׁפצִ'יק" וסוגרים סיפור. חברים, מדובר בנס אמיתי, שמספיק להרבה יותר מ-8 ימים.

שֶׁפצִ'יק הוא שמו של שדון כחול וחמוד, וגם של מארז פעילות יפהפה, חווייתי וסופר-מושקע לכל המשפחה, שיצרו שני מעצבים מוכשרים, במטרה לשמח את השגרה בבית (במיוחד לאור הלימבו שנמרח פה ממרץ 2020 – ועד, ובכן, היום). הכל התחיל עם דימה פולג, שהקים לפני 11 שנים את "זאיץ", משרד מיתוג ועיצוב גרפי, אליו הצטרף בשנתיים פלוס האחרונות גם ברק נתיב, חבר קרוב מתחום הפרסום. הקורוניאדה ששלחה את כולנו לעבוד מהבית לצד הילדים המרוחים והמעוכים, גרמה לזאיצים החרוצים לגבש רעיון מקורי למשחק שיפיג כל שעמום ורעב למשהו חדש. כך יצרו ערכת משחק ואפייה מקורית, שלא מפסיקה להפתיע ולרגש, וכוללת כל מה שתצטרכו מ-א' ועד ש' (פשוט ת' זה תנור במקרה הזה, והדבר היחיד שתתבקשו להצטייד בו מראש).

אז מה יש בערכה? מה לא: ראשית – ספר מחורז לילדים המציג את שפצ'יק בן שף המשמח, שילווה אתכם צעד צעד בכל שלב תוך שאתם משחקים ומכינים יחד פיצה משפחתית (או ארבע). את הספר – שהותאם לסוגי משפחות שונות (שאפו) – כתבה הסופרת הנהדרת עדי זליכוב-רלוי, ואייר אביאל בסיל המוכשר כשדון בעצמו (שאייר בין השאר גם את ספרה "מעשיה לנר ראשון" – הכי רלבנטי לימים ההם בזמן הזה). בנוסף, תמצאו גם הוראות מפורטות וקוד לצפייה בסרטון הדרכה קליל ומשעשע, כך שהכל מאוד ברור, מנוקד ומונגש, כולל הפרודוקטים הנחוצים לכם: 4 כדורי בצק (קפואים), ממתכון שפיתח בלעדית עבורם השף-פיציולו המומחה יפתח ישעיהו, המשלב 4 קמחים שיובאו מאיטליה (כמו מחמצת וטיפו 1 המכיל סובין); מה שמבטיח בצק גמיש ונעים לעבודה חלקה. יש פה גם מוצרלה מגורדת שנבחרה במיוחד ממחלבת "עברי" מעוטרת הפרסים, ועובדת נהדר עם רוטב עגבניות איטלקיות מקורי שמיוצר עבורם. כולם ללא חומרים משמרים, ללא סוכר מיותר או פיכסות מלאכותיות. וכן, יש אופציה ללא גלוטן או לקטוז. עזבו, חשבו פה על הכול, אבל ממש. זו רק תחילת הסיפור.

בזמן שכדורי הבצק מפשירים והתנור מתחמם, הוציאו מהערכה את מגש העץ העגול עליו נחרטו סלייסים של 'אמת' או 'חובה', וגם את מערוך העץ היפה, שישמש אתכם בהמשך לרידוד הבצק – ובינתיים כדי לסובב ולשחק: בעזרת כרטיסיות שנכתבו במיוחד לכל המשפחה, נסו להתקיל את האופים המשתתפים בשאלות ומשימות מעוררות סקרנות ותאבון. כמו – "מי החבר הכי טוב שלך בגן / בעבודה?", "אמת שלא שטפת את הידיים לפני האוכל?", "חובה עליך להביא חפץ אהוב מהחדר", "לשיר שיר שקשור לאוכל"; ועוד אמיתיות וחובות שהופכות את ההמתנה למתנה – לערב צחוקים שיתופי ומפתיע, בכל פעם מחדש.

כשהבצק מוכן לעבודה, כרכו לכולם סינרים צבעוניים, חבשו כובעי 'שפצ'יק' והתחילו ללוש, לרדד ולדוש בכל רובד של הערב. בהמשך, בזמן שהפיצה נאפית, כולם מוזמנים לצבוע את הפלייסמט הענקי עם איורי שפצ'יק בעזרת הצבעים שצורפו פה, וכשהאוכל מוכן – הגישו מעל הקרש היפה, ובתאבון!

אבל רגע, יש גם קינוח: מעטפה סודית לפתיחה בסוף הערב בלבד ובה הפתעה מתוקה פלוס תעודות עם שמות השפצ'יקים האלופים שלכם (שתתבקשו להעביר מראש בעת ההזמנה) ואפילו מגנטים למזכרת. אגב, אם חיסלתם הכל ובא לכם עוד – אפשר להשלים כל מצרך בנפרד, ואז להתפלא איך הנס הזה מאליו מתמלא. נשאר לכם מקום בבטן לשוס אחרון? כל מי שיישלח תמונות מהחוויה לזאיצים – ייכנס להגרלת "נינטנדו" שהם עורכים אחת לרבעון! יאפ, הם כל-כך הדבר האמיתי, שמיד עם ההשקה – חילקו בעצמם למשפחות בדרום הארץ בזמן הלחימה האחרונה 100 ערכות משמחות במתנה. נגמרו לכם המילים? קחו רק עוד 4: יותר טוב מזה – אין.

לקראת הפליידייט הבא, מתנת בידוד שלא נדע או סתם כדי להיזכר מה הטעם בערב משפחתי – הזמינו מראש מארז עד הבית וקראו לשפצ'יקים שלכם: "אמת שאתם רעבים למשהו חדש? אז רק חובה עליכם לנקות אחרי!".

 

מין ערכת מילוי או מרכיבים בנפרד, לשימוש מידי או שמירה במקפיא עד חצי שנה). צפו בפירוט שבסרטון

להשיג בלעדית בחנות האונליין או באתר הרשמי. משלוחים בקירור לרוב יישובי הארץ (עד 3 ימים) או באיסוף עצמי מרחובות, פרטים נוספים בסרטון, וגם בפייסבוק ובאינסטגרם

 

ילדים, הערב הדינר עליכם. ערכת "שפצ'יק" לחוויה משפחתית טעימה

 

 

 

 

לכל אוהבי הפיצה באשר הם. ערכות "שפצ'יק" לאבא ואבא או לאמא ואמא

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה