12 בינואר, 2009

הפרדה חד צדדית

הגרביים החדשים של דלתא נתפרו במיוחד לכפכפים הרב עונתיים שלכם

בישראל ובטח בתל אביב מגפיים הם כבר ממזמן פריט אופנתי ולא צורך קיומי. בניגוד לערים שבהן באמת קר בחורף והמגפיים הכרחיות לשם חימום כפות הרגליים, הקרסוליים והשוקיים – אצלנו מדובר בהצעת הגשה בלבד. די בטוח שמי שמגיע לבקר כאן מארצות הקור לא מבין למה אנחנו מתעקשים להזיע בערדליים במקום להמשיך ולהתהלך בכפכפי האצבע שלנו – הנעליים הרשמיות של כל ישראלי שמכבד את עצמו. אז מה אם לוח השנה אומר ינואר? מד הטמפרטורות בקושי מצדיק מכנסיים.

ובכן, כל עוד החורף עושה מאיתנו צחוק אפשר בהחלט להמשיך להתהלך בכפכפים האהובים מהקיץ. למזלנו מצאנו גרביים שפותרים את הסוגיה ברגע. הגרביים החדשים של דלתא הומצאו במיוחד בשביל ה"הווייאנס" שלנו. יש בהן חציצה בין הבוהן לשאר האצבעות (4+1) וזה הרבה יותר נוח ובעיקר הרבה פחות מגוחך מלגרוב גרביים עם מקום לחמש אצבעות (הטרנד שחלף כאן בשנים האחרונות וטוב שהמשיך לו הלאה).

למרבה הצער אין כרגע דוגמאות ומידות לגברים, אבל אנחנו בטוחים שהשטח יכתיב את הצורך. בינתיים, נשים יקרות, אם במקרה בזמן שאתן גרובות ומכופכפות תתפוס אתכן תופעת הטבע הנדירה המכונה גשם – תוכלו פשוט להסיר את הגרביים ולקפץ בין השלוליות בנעל האידיאלית לתנאים רטובים. המגפיים שלכן, אם הם לא מגומי, ממילא יתקשו לעמוד במשימה.

גרביים של דלתא עם חציצה בין הבוהן לאצבעות – 17 ש"ח
להשיג ברשת דלתא, המשביר לצרכן שאר וחנויות מתמחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה