02 בינואר, 2011

הפרדת מוחות

קונסולת משחק לילדים מבית קומפי הצילה את הבית מחורבן

מי שלא ראה מריבה משפחתית סביב השליטה בקונסולת Wii, לא חווה משבר אמיתי מימיו: מריטת שערות, צרחות ויללות הם רק חלק מהאפקטים המלווים את האירוע הטרגי, שמתרחש בלא מעט בתים בישראל לפחות אחת ליממה. פיתוח חדש וייחודי של חברת "קומפי" (הזכורה לטוב ממקלדות הפעוטות הקלאסיות שלה), עתיד לדעתנו לחולל שלום בית כולל במזרח התיכון: מדובר בקונסולת משחק חדשנית ואינטראקטיבית בשם iCam, שמבוססת על טכנולוגיית זיהוי תנועה – ממשק פשוט וידידותי מקשר בינה לבין המחשב הביתי (הנייח או הנייד!), וכל שיש לעשות הוא להתקין את תקליטור המשחקים ולהתחיל להנחיל לילדים – כבר מגיל צעיר וסקרן במיוחד – את חדוות האינטרקטיב.

ה-iCam ("חוויית לימוד בתנועה") מציע משחקים המבוססים על שלל תכנים חינוכיים ומאתגרים (חשבון, איות, מיחזור, יסודות מוסיקליים ועוד), בשלוש דרגות קושי שונות, והמשחק מתבצע כשהילד יושב מול המחשב ומצלמת האינטרנט ואוחז בידו "בָּקַר קסם" או "הגה", איתם הוא מבצע תנועות. המערכת "מזהה" את התגובות שלו ונותנת לו פידבקים עליזים בהתאם, והתוצאה היא שעשוע-חווייתי-לימודי-דמוי-Wii לשחקנים קטנטנים, שמבסוטים מהעניין עד השמיים. סוף סוף אפשר להפריד כוחות (ומוחות) בין האחים הגדולים לקטנים, ולהתנחם בכך שמדובר בהכנה לכיתה א' לכל דבר ועניין. העובדה שלאמא יש בינתיים זמן לשתות קפה בשקט ולעדכן סטטוסים בפייסבוק, היא רק בגדר בונוס. אין ספק, מדובר בקומפיטורה.

iCAM- קונסולת משחק לילדים מבית קומפי – 249 ש"ח (לגרסה הכוללת CD ובו 10 משחקים, שני בקרי קסם, הגה ומצלמת אינטרנט מובנית); גרסה ללא מצלמת אינטרנט (המאפשרת לרוכשים להשתמש במצלמת האינטרנט הביתית שלהם) – 199 ש"ח
להשיג בטויס אר אס, באג, כפר השעשועים, טאואר רקורדס, בלוקבסטר, סטימצקי וברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה