22 במאי, 2013

הצלחת המוצלחת

שתי צלחות עם פרצופים ענקיים ומתוקים של שרית שני חי, משחררים את האווירה מסביב לשולחן ועושים חשק לסיים את הפירה עד הסוף. תארזו לנו סט

אם יש משהו שהבנו על החיים, במרוצת השנים, זה שאין כמו אתנחתות קומיות, מרעננות ומפתיעות. אתם מבינים. משהו עם קטע. משהו מעורר. משהו שמאוורר את האווירה ומאיר באור חדש את הפעולות הכי שגרתיות. בקיצור – משהו גאוני שיקשט לנו את הרגע.

וכל זה – בשביל לספר לכם על הפריט החדש ומאיר העיניים מבית היוצר של חלוצת מעצבי חדרי הילדים, שרית שני חי המופלאה.

סט צלחות פורצלן במהדורה מוגבלת ובשתי דוגמאות מקסימות – פרצוף גדול מחייך או דומע, שנוצרו כאב-טיפוס נסיוני הפכו לפני כמה ימים לסדרה אמיתית הנמכרת כעת בסטודיו היפהפה שלה בלב תל אביב. הצלחות המודפסות בצבע שחור על גבי לבן נקי, מאופיינות כמו כל דבר שידיה של שרית נוגעות בו, בפשטות צורנית וסיפורית מתוקה שנועדה להוסיף קצת חושומור לשולחן, ולחיים בכלל. כך למשל, תמצאו אצלה גם קולקציית רהיטים חדשה שעוצבה כהומאג' לקוביות לגו ענקיות (מהמם!), או כורסאות עם אזני וזנב פיל, שזלונג לוויתן, הדום פטרייה מקסים, ובקרוב אפילו ייחנכו גני משחקים ציבוריים לילדים בעיצובה. שאפו.

אם אתם מוזמנים לחנוכת בית או סתם מתחשק לכם לרענן האיקאה הסדוק, שלפו סט שלם עם פרצופים מחייכים ובוכים, ותראו איך כל אחד בכל גיל – כולל סרבני העגבניה הגדולים ביותר – רוצים פתאום להישאר קרובים לצלחת.

 

סט צלחות פרצופים (מגיע במארז מעוצב) – 200 ש"ח ל-2 צלחות, 380 ש"ח ל-4 צלחות (ניתנות לשטיפה במדיח כלים).
להשיג בחנות המעצבת "שרית שני חי", או בסטודיו – נחמני 36, תל אביב, טל': 03-5666987, וגם עד סוף השבוע בהשקה ראשונה ביריד "עיצוב טרי 1" (21-25.05, כחלק מתערוכת "צבע טרי", המרכז הלוגיסטי החדש, תל גיבורים 48, ת"א).

אם לא תסדר את החדר - אין תמונה בפינטרסט! קולקציית רהיטים כהומאז' ללגו של שרית שני חי


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה