20 בדצמבר, 2009

הצללים לחדר באו

למשחק החשיבה האנתרופוסופי "צורות וצלליות" אין אולי שמונה פונקציות ואורות מהבהבים אבל הוא היחיד שיחזיק את ילדכם מרוכז לפחות לחצי שעה. טוסו לנמנם

הדבר הכי מרגיז במשחקי ילדים הוא העובדה שכעבור לא הרבה זמן (שלא נגיד עשר דקות בממוצע) הקטנים מאבדים עניין ומחפשים את האקשן הבא. ואז, כמה נורא, אתם נתקעים עם קופסא ענקית מפלסטיק (נניח) שנדלקת כשנובחים עליה, מזייפת מנגינה כשמטלטלים אותה אפשר כמובן גם להסיע אותה ולהתנדנד עליה (פחות משמונה פונקציות אנחנו לא קונים) – שעומדת באמצע החדר כמו אנדרטה ומעלה אבק (עד שנמסור אותה לנזקקים כמובן, בעוד שנה בערך, כשנזכור להכניס אותה לאוטו).

משחק חדש שקיבלנו לאחרונה אתגר את המתואר למעלה – ביג טיים. המשחק "צורות וצלליות" (מהסניף החדש והמבטיח של רשת תיבת נח ברמת אביב) עשוי כולו מעץ (באווירה אנתרופוסופית) ומכיל – שקית בד משובצת מקסימה ובתוכה לוחות עץ ועליהם ציורים של צלליות וצורות עץ התואמות לצלליות. הקטנטנים יכולים להתאים צורה לצללית והגדולים יותר יכולים לשחק משחק זיכרון, או לחוד חידות ולמיין לפי צבעים. ילדה בת שנתיים שהמשחק התגלגל לידיה העבירה כמעט חצי שעה לבדה (במונחים של הורים –  מספיק זמן כדי לנמנם, להוציא כלים מהמדיח ולקפוץ לבנק) בנסיון להתאים את הצללים לצורות ואפילו צברה לא מעט הצלחות.

ונסיים עם רעיון לא במיוחד חינוכי שעלה בראשנו הסטייליסטי: הלוחות היפים עם הצללים השחורים יכולים להלום בקלות את הקיר בחדר הילדים/בסלון/במטבח שלנו. לא במיוחד אנתרופוסופי אבל מלא פוטנציאל. ובינתיים, שישחקו הילדים.

צורות וצלליות, מומלץ החל מגיל 3 (צעירים יותר, שימו לב – יש חלקים קטנים שניתנים לבליעה) – 110 ש"ח
להשיג ברשת תיבת נח, אחימאיר 23, רמת אביב ג' (מרכז שוסטר, מול ארקפה), תל אביב, טל': 03-5323778, www.tevatnoah.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה