30 באוקטובר, 2011

הצפון החדש

התכשיטים של עפרה שלף מכניסים אווירה חדשה לעולם האקססוריז שלנו

בימים מבלבלים אלו, בין שגרה למועד, בין כפכפים לצעיפים, בין קיץ לחורף – גם אנחנו זקוקים להכוונה. איזה GPS אישי שיזכיר לנו מדי פעם לאן אנחנו בעצם הולכים, ומתי כבר עוצרים לארוחת צהריים. עד שימציאו עבורנו אפליקציה מובנית כזו בדיוק – נעדיף לענוד את המצפן המוזהב של עפרה שלף.

עפרה, תכשיטנית מקסימה שלמדה בראשית דרכה ארכיטקטורה ועיצוב פנים, המשיכה לפילוסופיה והיסטוריה באוניברסיטת תל אביב ומשם התגלגלה ללימודי צורפות באיטליה – מגלמת בקולקציות שלה קצת מכל הידע שצברה בכל תחום בחייה. כמויות ההשראה הללו הופכות את תכשיטיה, העשויים לרוב מאובייקטים מוכנים (Ready Made) למעין קמעות קטנים המקבלים משמעות אישית, בעיני כל מתבונן מחדש. בתור בת לאם אנגלייה, שבילתה את רוב החופשות בממלכה הבריטית, היה זה אך טבעי לעפרה לעבוד וליצור ב-12 השנים האחרונות בלונדון, שם נמכרים עד היום תכשיטיה בחנויות נחשבות כמו רשת פול סמית' או מוזיאון Vicrotia & Albert. לפני שנה וחצי ובעקבות נסיבות אישיות, החליטה עפרה לחזור לארץ, הקימה סטודיו בדרום תל אביב, העבירה את מרבית היצור לישראל ומאז בין קולקציות – היא עובדת גם על ההתאקלמות וחיפוש האיזון בחייה. אותו חיפוש הוליד לאחרונה קו תכשיטים חדש ומעניין בשם Balance, העשוי ברובו ממשקולות ענתיקה זעירות ששימשו כימאים, רוקחים וצורפים לפני המצאת המשקל הדיגיטלי (הרהיט הכי מושמץ בבית). אך המצפן (בתמונה למטה) שתפס אותנו, שייך דווקא לקולקציה קודמת בשם Adventure Within, שנולדה בהשראת מסעות פנטסטיים ומציעה בהתאם – שרשראות דרקונים, עגילי מצפנים, תליונים וטבעות עם המילה Notrth, או South – למי שאיבד גם את הדרום.

איך שלא יהיה, בין אתם מחפשים הרפתקאות או דווקא שקט ואיזון – קחו אוויר, מששו כל קמע שמחזיר אתכם לפוקוס ונסו להירגע. רק עוד חמישים יום עד חנוכה.

שרשרת מצפן (כסף מצופה זהב) – 420 ש"ח (טווח מחירים ממוצע: 150-800 ש"ח)
להשיג בקנייה אונליין באתר Ofra Shelef, או בתיאום מראש בסטודיו המעצבת – עפרה שלף, סלמה 46 (בחצר), תל אביב, טל': 054-4308277, [email protected]

 

 

מצאנו את עצמנו. תליון "מצפן" של עפרה שלף

 

לונדון כבר לא מחכה לה. טבעות בעיצוב "עפרה שלף"

[PSGallery=8hgph7y6yl]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה