15 בפברואר, 2011

הקארמה של הקרמיקה

ספלים מקסימים עם איורי נשים שבו את לבנו ושלחו אותנו למטבח להכין קפה

אנחנו בטוחים שלא רק לנו יש כמה הרגלים שאנחנו לא מזדרזים לפרסם. די ברור לנו שלכולם יש כמה התנהגויות – שלא לומר הפרעות – שהם מצניעים מסיבות תדמיתיות, כדי לא להיחשד בביזאריות חברתית או בטורדנות כפייתית. והכי מצחיק, שכל אחד מאיתנו משוכנע שהוא אחראי לשריטות התמוהות ביותר בתולדות האנושות, עד שמתגלה במקרה עוד מישהו שחולק איתו בדיוק את אותה ההפרעה.

כל ההקדמה הזאת נועדה לתרץ את העובדה שכבר שמונה חודשים אנחנו שוטפים כלים באובססיביות, כי נשארנו עם שלושה ספלים מתפקדים במטבח. מכיוון שאנחנו מתייחסים ברצינות יתרה לרכישת ספלים – שצריכים לעמוד באודישנים מורכבים כדי להגיש אצלנו קפה – לוקח לנו זמן לקבל לעבודה ספל חדש. "שלושה בעשר" לא עושה לנו את זה. כאן משחקים הרגלים ישנים, כימיה מיידית (או שיש או שאין) ועיצוב שקונה אותנו ממבט ראשון.

לאור המפגש המקרי שלנו עם סדרת ספלי הנשים של אמנית הקרמיקה לורי גולדשטיין, נראה שבקרוב נוכל שוב להזמין אורחים ולהציע להם קפה משובח בכלים מושלמים: גולדשטיין, שלמדה עיצוב תפאורה ותלבושות, מעטרת את הספלים באיורי נשים תיאטרליים בשילוב חלקי משפטים אסוציאטיביים, והיא לחלוטין הבינה לליבנו כשהתחלנו ללהג על הגודל, הצבע והשפה המעוגלת שצריכים לאפיין את ספל החלומות שלנו. נראה שמעתה תהיה לקפה שלנו קארמה טובה במיוחד – אחרי הכל, זה בדיוק הספל שחיכינו לו, כך שברור שמדובר באהבת אמת. ודי לחכימא בלגימא.

ספלי נשים מקרמיקה של לורי גולדשטיין – ספלי אספרסו עם תחתיות – 110 ש"ח (לספל+תחתית), ספלי קפוצ'ינו – 105 ש"ח, ספלי נס קפה/שוקו – 110 ש"ח
להשיג בקואופרטיב האמנים "שמונה ביחד", יואל משה סלומון 11, נחלת שבעה, ירושלים; או בסטודיו של לורי גולדשטיין בכרכור, העלייה 16, טל': 04-6373958, 054-6316222, www.lauriegoldstein.co.il

 

כמה סוכרזית? ספלים מאויירים בעבודת יד של לורי גולדשטיין

 

 

ויש גם בצבעוני. ספלים מאויירים בעבודת יד של לורי גולדשטיין

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה