11 בינואר, 2010

הקו האפור

שמלת סריג אפורה של מיכל EMMA יכולה להפוך את היום הכי קז'ואל לסיבוב דאווין מושלם לחורף הישראלי (גם אם זה רק סיבוב עם הכלב)

כשבאמצע ינואר אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים מהים עם אף צרוב ועם כאב ראש שמדווח בדרכו האלגנטית על התייבשות קלה – אנחנו דואגים. כי עם כל הכבוד למינוס בבנק, לבוסית המנג'סת ולשיפוצים הקודחים בבית ממול – כשבעיצומו של החורף השמש מטגנת לנו את המח אנחנו באמת נלחצים. אבל במקום לשקוע במחשבות על רילוקיישן בקוטב הצפוני החלטנו למצוא פתרונות (או הסחות, איך שתרצו) שאפשר ללבוש אותם.
שכנה מטופחת במיוחד שנוהגת לצאת בכל בוקר עם הכלב הנבחן שלה ירדה מדירתה בשבת האחרונה עם שמלת סריג אפורה קלילה ומהממת, עם שרוולים מעט רחבים וכיווץ מתוק במרכז, שהתאימה בדיוק למזג האוויר האביבי פלוס פלוס שפקד את אזורנו. ועל אף שבא לנו לשלוח את הכלב שלה למחנה אימונים במדבר יהודה, ניגשנו לברר (לרייר) על העניין. אז השמלה היא מבית היוצר של מיכל Emma, מעצבת שהתחילה לפני ארבע שנים לעצב פריטים בודדים וכעת משחררת בכל עונה קולקציה שלמה ומפתיעה. השמלונת, שיכולה לשמש בכיף גם כטוניקה, היא פריט בייסיק נעים ונח שהולם את כל ימות ומטלות השבוע, כולל סיבוב דאווין עם הכלב.

בקיצור, נשמח מאד אם יחזור החורף במלוא עוצמתו (נכון, היום קצת יותר טוב). נעשה לו תה עם ג'ינג'ר, עם לימון, עם נענע, עם מקל קינמון, עם אמבה, חריף, פטרוזילה, עם מה שיבקש. רק שיחזור. כי עם כל הכבוד לדרמות שלו – יש לנו מגפיים חדשים לשפשף.

שמלת סריג אפורה – 329 ש"ח (לפני הנחה של 15%)
להשיג בסטודיו של מיכל (בתיאום מראש), דה פיג'וטו 15, תל אביב, טל': 03-5601771, וגם ב-"גברת לוין" (מסריק 19, תל אביב), בוטיק דידי (טאגור 55, רמת אביב, תל אביב), תמה (הגנים 7, קריית שאול, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה