13 בנובמבר, 2010

הקיפודים באים

עיתון הילדים החדש " פוֹדקיפוֹד" הצליח להעסיק את הקיפוד הביתי למשך שעה ורבע. כן ירבו

אנחנו עדיין זוכרים איך חיכינו למצוא בקיוסק ליד הבית גיליונות חדשים של "כולנו" או "משהו". אין על מדבקות עמוד האמצע בנוסח "כולנו אוהבים את סגול עמוק", "בננרמה הן משהו" או "אנחנו ורטוב, רטוב, רטוב זה ראש-1". וכך היינו מסתגרים בחדרנו, קוראים במבוכה את מדורי הייעוץ, מנסים לפתור את החידות ובעיקר, לתלוש כבר את הפוסטר ולהדביק על דלת ארון הבגדים ביחד עם אדם, עופרה חזה ושאר לוהטים.

לאחרונה, כשהתגלגל לידנו עיתון הילדים החדש "פוֹדקיפוֹד" הרגשנו איך רועדות לנו הידיים מחדש. העיתון המצוייר והגדוש בעל הדפים העבים, הצבעוניים והרחבים, מציע לבני ארבע עד תשע מדורי קריאה, ידע, בדיחות, פנטזיה ועוד, המעוצבים באותיות גדולות, מנוקדות ומזמינות. לצידם מצאנו בכל עמוד איורים משמחים, משחקים מפתחי חשיבה ודמיון (כמו המצאת חרוזים או יצירת גיבורי על), תפזורת מאויירת של אורי פינק ואפילו קומיקס מאת פוצ'ו. כבוד. כל גיליון מלווה את גיבור העיתון, קיפוד בן שמונה ושלוֹשְתְרֶבְעֵי (לא מכיר את קיפי, שאלנו) בעל רעמת עפרונות במקום קוצים, שמשנים צבע בהתאם למצב רוחו (תתרחק ממרתון מחוברים, גבר).

למילים קשות בדרך יש פירוש בתחתית הדף, למשחקי יצירה בפלסטלינה יש הדגמה בגודל של אחד לאחד, ובעמודי האמצע העבים מצאנו צורות של חסה, עגבניה ולחם פרוס שמזמינות לגזור ולהכין מהן כריך עם פרצוף, בהתחלה על יבש ואח"כ על-אמת (בעזרת מתכון קל ומותאם לאכלני קטשופ כפייתיים). 

ניתקנו בשמחה את הקיפודים שלנו מהעכבר, ערכנו היכרות בינם ובין גיליון מס' 3 המוקדש כולו לדברים שילדים יכולים לעשות לבד, הודינו לחברי מערכת "קיפוד" בלב ובקול רם מספר פעמים, והלכנו לראות עוד שני פרקים מהעונה הרביעית של מד-מן. מתברר – ילדים שמעסיקים את עצמם זה פטנט לא נורמלי.

עיתון הילדים "פודקיפוד" של "ציבלין הוצאה לאור" (עורך ומו"ל: אורן ציבלין; ארט: שחר לבוביץ; צייר ראשי: אורי פינק; עריכה: גייל זאבי) – 29.90 ש"ח לגיליון (או 260 ש"ח למנוי שנתי). מתאים לגילאי 4 עד 9.
להשיג בדוכנים, חנויות ספרים, ונקודות מכירה ברחבי הארץ. רכישת מנוי ושירות לקוחות בטל': 08.9999410

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה