20 בנובמבר, 2011

הקרן למען הביישן

בלי ששמנו לב, הוציאה בשנים האחרונות קרן גרוס המקסימה לא פחות מ-13 קולקציות אורבניות יפהפיות. אין סיכוי שנפספס

כשהיינו קטנים הסבירה לנו המורה צפי את הביטוי "לא הביישן למד", וניסתה להוציא מאיתנו את מלוא הפוטנציאל שחשבה שזיהתה שם (ופספסה בגדול). מה חבל שבמקום פוטנציאל – יצאה מאיתנו מפלצת שלא הפסיקה לשאול שאלות מנג'סות, למצוא טעויות אצל המורים ולמדה פחות להתבייש ויותר איך להזמין את ההורים לשיחה דחופה. מאז נראה לנו שברוב המקרים דווקא המופנמים והנחבאים אל הכלים – זוכים בסוף בכל הקופה. הנה תראו למשל את קרן גרוס, שבשקט בשקט, כמעט בלי ששמנו לב, מוציאה השנה את הקולקציה ה-13 שלה, ועוקפת את כולם בסיבוב.

קרן שסיימה לפני שש שנים תואר עיצוב אופנה בשנקר, יצרה מאז עשרות דגמים אורבניים, יפים, מושקעים בדיטיילס קטנים, שנועדו ללוות את הלקוחות שלה יום-יום בלי לעשות יותר מדי רעש (כך למשל, במקום לוגו תמצאו בתוויות הבגדים שלה את סקיצת הדגם שאתם מחזיקים ביד, אותן מאיירת קרן בעצמה והפכו לסימן ההכר שלה). המשיכה הגדולה שלה לצבעים ולמלאכת עבודת יד הולידה החורף קולקציה מגוונת המציעה למשל שמלת תכלת משולבת תחרה שחורה, מכנסיים בסגול בהיר ומרענן, ג'קט אדום בורגונדי עם כפתורים נסתרים, חולצת קפלים בגוון דבש-קאמל מבד נעים, ועוד דגמים שיכניסו לגרדרובה המונוכרומטית שלכם שפריצת צבע חיונית. אנחנו למשל, לא יכולנו להשאיר מאחורינו סדרת סריגים נעימה וצבעונית, עליה מתנוסס הדפס מקורי שציירה קרן ידנית במראה צמות או שרשראות, היוצרות קישוט דמוי כאפיה. את הסריגים היפים תוכלו להשיג בגרסת קרדיגן כפתורים או סוודר ללא רכיסה, ובשתיהן (כמו בשאר דגמיה) תגלו גזרה רחבה, כיפית, מחממת וכזו שתעשה חסד מטשטש עם הגוף, גם אחרי ערב זלילת סופגניות (תחזיקו אותנו, זה קורה אוטוטו).

בקיצור, שנייה לפני שמגלים אותה בווג פריז, ממשו את הפוטנציאל במלואו ובקשו מהמוכרת שתארוז לכם את כל מה שיש לקרן להציע. בלי בושה.

סריג צמות בעיצוב קרן גרוס – 280-310 ש"ח (ללא כפתורים), או 320-360 ש"ח (קרדיגן כפתורים). קיים בצבעי פודרה, בריק, שחור ובקרוב שמנת.
להשיג (בתיאום מראש) ישירות מהמעצבת, סטודיו קרן גרוס, נחלת בנימין 72, תל אביב, טל': 054-6344810 (יניב); לצפייה בשאר הדגמים היכנסו לאתר המעצבת. ניתן להשיג גם ב"גברת לוין" (מסריק 19, תל אביב); "בוטיק 5" (לינקולן 5, תל אביב); "בלומה" (אשתורי הפרחי 24, תל אביב); רשת "אמה" (רמת השרון, תל-אביב, הוד השרון); Napoca (דיזנגוף 196, תל אביב); סניפי "גוסטה" (תל אביב, יפו); Rip (הרצל 192, רחובות); "פרשס" (פרישמן 63, תל אביב); "קלקשוז" (הברזל 8, תל אביב)

[PSGallery=8wyl692vd3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה