21 באוגוסט, 2016

השאלון עם דנה קרישן

דנה קרישן, מעצבת גרפית ומאיירת מקסימה, תיצור עבורכם את כרטיס הביקור הראשון שרואה כל מי שנכנס אליכם הביתה: שלטי כניסה מאירי עיניים בהתאמה סופר-אישית. ה-מתנה לסטודנט העוזב את הקן

הציצו רגע בדלת הכניסה שלכם. מה רואים ליד מספר הדירה? מגנטים של אינסטלטור ומדבקת "נא לא לצלצל, תינוקת ישנה" (שכבר התגייסה מאז)? אם זה המצב, הגיע הזמן לפנות לדנה קרישן, שמעצבת באהבה והומור שלטי כניסה מעץ (או מתמגנטים) לבתים, חדרי ילדים, משרדים וכל חלל שעולה על דעתכם. והכי שוס? עם האיור של דיירי הבית עצמם. מתנה מנצחת לכל פורשי הכנפיים שעוזבים את הקן (אוטוטו!) ולעוברי הדירה למיניהם (מי חיפש שי לרילוקיישן שנכנס למזוודה?). הכירו את היזמית של הרעיון הגאוני הזה מקרוב, הודות לתשובות שלה – לשאלון שלנו:

מה ההתמחות שלך? עיצוב גרפי, איור מותאם אישית והרבה הרבה צבע!

מהם מקורות ההשראה שלך? אני מוצאת השראה כמעט בכל דבר, ברחוב, בבלוגים ואתרים, בדברים הפשוטים שקופצים לי לעין.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? הכל התחיל שעברתי לגור עם חבר שלי, לפני שלוש שנים. רציתי לחגוג את הכניסה לדירה משלנו בשלט צבעוני לכניסה, לקחתי תמונה שלנו מהטיול הגדול ביחד, פלטת עץ וצבעים. ומשם היסטוריה. השלטים השתנו והשתדרגו עם הזמן ועכשיו כולם יכולים לחגוג כמונו.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני מאוד אוהבת את רוני קנטור. יש לה סטייל מדליק.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? החלק הכי כיף זה ליצור את העיצוב והשלטים, אין ספק.

ומה הכי קשה? לשווק…

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? לעשות את הדברים שאתה מאמין, ולהנות מהם. הרבה סבלנות, זה לא פשוט ולא תמיד מסתדר איך שדמיינת. אבל נחמד להסתכל אחורה ולראות את ההתקדמויות הקטנות.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? הייתי בכיוון של משפטים… אבל מהר מאוד חזרתי לאהבה האמיתית

 

לחנות DANA של דנה קרישן

 

 

ואפשר גם כברכה. להכניס אתכם למעטפה ולשלוח לסבתוש

ואפשר גם כברכה. להכניס אתכם למעטפה ולשלוח לסבתוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה