30 באוקטובר, 2016

השאלון עם עינת ולדמן

עזבו אתכם מפרחים: עינת ולדמן פיתחה מארזי מתנה בריאים, מגניבים ומפעילים שכיף לשלוח לכל מי שזקוק לקצת אופטימיות בקופסא, בדגש על חולי סרטן. גברת, אפשר אותך בקופסא?

תראו איזה רעיון מקסים הגתה והפיקה במו ידיה עינת ולדמן, שאיך-לא-חשבנו-עליו-קודם: בחנות שלה "אופטימיות בקופסא", תמצאו מגוון חבילות פינוקים עם הפתעות שימושיות באמת, שחולים יישמחו לקבל הרבה יותר מעוד זר קאלות (תקשיבו לה). החל ממגזני בריאות, דרך מיצים טבעיים, חוברת צביעה למבוגרים, לקים, וכל מה שמשלוח מנות אופטימי אמור להכיל. את כל אלו תוכלו לשלוח לחבר שמרגיש קצת דאון, תקוע בחופשת מחלה, ובעיקר, לקהל שעינת הכי רוצה לשלוח לו קצת אופטימיות בקופסא – חולי סרטן. הנה היא מסבירה לנו איך הכל התחיל:

מה ההתמחות שלך? חבילות מתנה מעוצבות, שימושיות ומפנקות לחולים בדגש על חולי סרטן.

מהם מקורות ההשראה שלי? אנשים היקרים לי אשר אינם עוד בחיים, סיפורי הצלחה של חולים שהחלימו, טכנולוגיות עתידניות הקשורות בהחלמה ובהקלה על מטופלים, רעיונות עיצוביים מדליקים לאריזת מתנות ועוד ועוד.

איך הכל התחיל? כאשר חליתי, יחד עם תגובות ההלם וההפתעה הגיעו גם מתנות. מצד אחד הרגשתי שחושבים עליי וזה חימם את ליבי, מצד שני המתנות הנפוצות אשר היוו פתרון נוח מדי למי שבא לבקר או שלח על מנת לצאת מידי חובה, לרוב לא היו שימושיות כלל. רוב המתנות הן אותן מתנות נפוצות ומוכרות שניתן למצוא בכל מקום באינטרנט, בחנויות ובבתי החולים: זרי שוקולד וסוכריות גומי, זרי פרחים, סלסלת פירות וכד'. מנסיוני ולדעתי האישית, מתנות אלה אינן שימושיות לחולה ואף במקרים מסויימים עלולות להזיק לו, לדעתי המבחר כיום הינו דל מאוד ואינו מגוון ולמעשה אני בתחושה שאנו קהל שבוי שכלל אינו מכיר אפשרויות מתנה אחרות.

יש עולם שלם בחוץ של הומאופתיה ורוחניות, ספרים ומאמרים על תזונה נכונה בזמן טיפולים, קשר בין גוף ונפש ועוד, שהחולה וסביבתו מגלים רק תוך כדי הטיפולים. המטרה שלי לנסות ולגשר על הפער ולהציג בפני החולה וסביבתו אפשרויות מתנה אחרות שבתקווה תעזורנה להתמודד עם מחלתו בצורה טובה יותר, תשפרנה את מצב רוחו ותהיינה שימושיות לאורך זמן!  כמה שנים אחרי שהחלמתי, חלתה בת של חבר קרוב באותה מחלה. הלכתי לבקר אותה בבית החולים וחשבתי מה אפשר להביא למישהי שעוברת כעת את אותו תהליך שאני עברתי? איך אוכל לתמוך בה מנסיוני בתקופה הקשה ולהעלות חיוך על פניה? נזכרתי במתנות שאני קיבלתי והחלטתי להעניק לה משהו אחר, מתנה שימושית ומועילה, מתנה המכילה המון מתנות קטנות עם מחשבה וכך מצאתי את עצמי מכינה את הקופסא הראשונה של "אופטימיות בקופסא".

התגובה של אותה חברה ובני משפחתה היתה חיובית ונתנה הרגשה טובה שגם לי היה חלק בתחושת הנצחון שלה על המחלה. חלק מהפריטים עדיין ממשיכים ללוות אותה עד היום. לאור התגובה החיובית הכנתי חבילות נוספות לחולים במרפאה אונקולוגית שם קיבלתי תגובות חיוביות גם מהצוות הרפואי המטפל ואז הבנתי שיש פה משהו שבאמת יכול לעשות טוב, לסייע ולהקל ולהעלות חיוך.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אוהבת מותגים ייחודיים, צבעוניים ונעימים לעין, שימושיים ואמינים.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? קשה לומר שדברים הלכו בקלות בכל החלטה הקשורה בפיתוח העסק אבל אם כבר לשים את האצבע על משהו, ההחלטה הפשוטה ביותר היתה בחירת הלוגו של המותג. בחנו מספר אופציות והיתה הסכמה פה אחד.

מה הלך הכי קשה? להתחיל את הצעדים הראשונים, לספר לאנשים על המיזם. היציאה לעצמאות היא תהליך של יציאה מהארון, אנשים מגלים עליך דברים חדשים ואף נותנים ביקורת צריך להיות מוכנים לזה.

איזה טיפ תעניקי לעסקים צעירים מהתחום שלך? לרכוש ידע לפני שמתחילים, להתייעץ עם אנשים מהתחום ואז פשוט לנסות  והעיקר – לא לוותר על החלום!


הספר האחרון שקראת?
"לא רציונלי אבל לא נורא" של דן אריאלי

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? אני אוהבת כל דבר הקשור ביצירה: כתיבה, אמנות ומוזיקה אבל בעיקר לעזור לאנשים. "אופטימיות בקופסא" משלבת בין אהבות אלה ונותנת לי את תחושת האושר, הסיפוק והתשוקה הרבה שבעשייה.

לחנות "אופטימיות בקופסא" – בואו הנה

 

 

חבילה שבאמת תשמחו לקבל. "אופטימיות בקופסא"

חבילה שבאמת תשמחו לקבל, לפנימית ד'. "אופטימיות בקופסא"

 

 

חולים על הרעיון הזה. חבילות לחולים, "אופטימיות בקופסא"

חולים על הרעיון הזה. חבילות לחולים, "אופטימיות בקופסא"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה